No way dat ik mijn fietsen aan een verhuizer mee zou geven.
Ondertussen is TS met de staart tussen de benen vertrokken gok ik.
In plaats van er voor te kiezen een paar fatsoenlijke foto's met beschrijvingen te plaatsen...
Raar
Expertise gevraagd over beschadiging
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?
Zeer terechte feedback dat er betere foto's geüpload hadden moeten worden. Dat heb ik bij deze dus geprobeerd.
Van de Canyon maakte ik mij zorgen vanwege het hoogteverschil dat je kan voelen op de plek van de beschadiging. Ik denk echter bij nader inzien dat dit eerder komt door de stickers die op die plek beschadigd zijn dan door carbonschade. Bijgevoegd foto's:
De schade op de Trek baart mij meer zorgen. Ik heb weinig kennis van carbon als materiaal en kan zelf niet goed genoeg beoordelen wat voor soort plek dit is. Ik hoor graag wat jullie denken:
Van de Canyon maakte ik mij zorgen vanwege het hoogteverschil dat je kan voelen op de plek van de beschadiging. Ik denk echter bij nader inzien dat dit eerder komt door de stickers die op die plek beschadigd zijn dan door carbonschade. Bijgevoegd foto's:
De schade op de Trek baart mij meer zorgen. Ik heb weinig kennis van carbon als materiaal en kan zelf niet goed genoeg beoordelen wat voor soort plek dit is. Ik hoor graag wat jullie denken:
Dit helpt al
Zonder te pretenderen er verstand van te hebben lijkt het me in beide gevallen vooral optisch. Kan me voorstellen dat je er van baalt.
Zonder te pretenderen er verstand van te hebben lijkt het me in beide gevallen vooral optisch. Kan me voorstellen dat je er van baalt.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?
Lijkt mij ook niks gevaarlijks. Zwarte merkstift erover en geniet van de ritjes in je nieuwe land. Het zijn gebruiksvoorwerpen. Jij had deze schade waarschijnlijk zelf kunnen voorkomen door de fietsen beter te verpakken. Dan kun je helaas beter je verlies nemen.
(Tenzij er meer beschadigd is met het transport. Dan zet je ze er gewoon bij op de lijst en zie je wel wat het oplevert)
(Tenzij er meer beschadigd is met het transport. Dan zet je ze er gewoon bij op de lijst en zie je wel wat het oplevert)
Campagnolo Ultra Dork
Nu gezien de betere foto's: elke goede spuiter die spotrepair aanbiedt kan dit vrij simpel regelen. Ik denk dat de kosten meevallen. Ik denk dat je de kras op de trek met wat tijd en aandacht er een heel eind uit kunt poetsen. De Canyon is wel wat meer werk, omdat de decals opnieuw gespoten moeten worden.
Ik pak ze wel weer in de afdaling
-
- Forum-lid HC
Met een zwarte marker de tekst van Canyon kleuren, evt met tape de lijntjes afplakken voor een mooi resultaat.
Voor de zadelpen ook een marker gebruiken, de schade is puur cosmetisch.
Ook het wit aanpakken met een lakstiftje.
Voor de zadelpen ook een marker gebruiken, de schade is puur cosmetisch.
Ook het wit aanpakken met een lakstiftje.