Er begint hier iemand over pensioen bij DSM dat verdwenen is. Dat is een vrij boude uitspraak. En dan ben ik degene die maar wat roept.senior schreef: ↑19 feb 2023 17:22Leg dan maar uit waarom want zo roep je maar wat. Je suggereert precies op de hoogte te zijn van de werkelijke gang van zaken. Overigens is dit soort "discussies" nou precies waarom ik vindt dat dit soort zaken niet op een fietsforum thuishoren, zelfs niet in een "off topic" topic.
Het grote 'off topic' topic
Geweld komt voornamelijk van links in Nederland, RaRa / Volkert /Fietsgenieter schreef: ↑19 feb 2023 08:35Pakkende typering voor PVV, JA21, de reptielengekkies en vrouwtje veevoerlobby.daniel1975 schreef: ↑18 feb 2023 21:34Losgeslagen van de realiteit.
Niet dat er alleen maar onzin uit komt, maar veel te activistisch gebracht, zonder empathie en ogenschijnlijk geen belangstelling voor andersdenkenden.
Zijn we het gelukkig eens dat die feitloze populisten en hun aanhangers levensgevaarlijk zijn met hun totaal losgezongen visie van de werkelijkheid. Feiten en wetenschap worden bij het vuil gezet, makkelijke emoties worden aangeboord, haat, geweld en redeloosheid zijn de geliefde methodes. Wappies in alle vormen en maten. Extreem rechts rukt op, men probeert een langzame staatsgreep. En we hebben een sof op Justitie, die irritante woke-lui als grootste bedreiging van de rechtsstaat noemt. Het zijn duistere tijden.
Zoals Jans al opmerkt: is toch vrij uitgebreid in het nieuws geweest, dus ja: je bent degene die gewoon wat roept. Geeft niets hoor, kan gebeuren. Volgende keer gewoon beter opletten.kxlight schreef: ↑19 feb 2023 21:13Er begint hier iemand over pensioen bij DSM dat verdwenen is. Dat is een vrij boude uitspraak. En dan ben ik degene die maar wat roept.senior schreef: ↑19 feb 2023 17:22Leg dan maar uit waarom want zo roep je maar wat. Je suggereert precies op de hoogte te zijn van de werkelijke gang van zaken. Overigens is dit soort "discussies" nou precies waarom ik vindt dat dit soort zaken niet op een fietsforum thuishoren, zelfs niet in een "off topic" topic.
-
- Forum-lid HC
Of zouden die journalisten gewoon wat hebben geroepen, zonder hoor en wederhoor zoals meestal gebruikelijk is, Senior??
Ontevreden pensionada's die de zaak aan het schijten willen brengen en zo in het nieuws willen komen??
Ontevreden pensionada's die de zaak aan het schijten willen brengen en zo in het nieuws willen komen??
- daniel1975
- Forum-lid HC
Dit soort zaken hebben altijd meerdere kanten en belangen.
En de pers is vaker splijtzwam dan objectief nieuwsbrenger
En de pers is vaker splijtzwam dan objectief nieuwsbrenger
Less is bore
Jans en Senior. Ik volg t nieuws en het artikel heb ik gelezen en de daaruitvolgende discussie gevolgd. Er lagen mondelinge afspraken over financiering van het fonds. Daar is discussie over. Er was n interne notitie die gelekt is waar vergelijkingen met andere fondsen wordt gemaakt. Laat ik zeggen dat op basis daarvan conclusies trekken niet eenvoudig is. Stellen dat er pensioen verdwenen is, is n bijzondere uitspraak. Toezichthouder DNB maar ook accountant van het pensioenfonds zou dan zeker alarm geslagen hebben.
Och ja, accountants, ik heb ze zien draaien bij jaarrekeningen. Als er geen vuiltje aan de lucht was, dan was er door de DSM top wel anders gereageerd. Maar goed, zoals @scottpch schrijft het zijn vast oude lullen die weer aandacht zoeken. Iets van een storm in een glas water, waar je zelf toch liever geen slachtoffer van bent.
Jammer dat je niet inhoudelijk reageert.Jans schreef: ↑20 feb 2023 08:22 Och ja, accountants, ik heb ze zien draaien bij jaarrekeningen. Als er geen vuiltje aan de lucht was, dan was er door de DSM top wel anders gereageerd. Maar goed, zoals @scottpch schrijft het zijn vast oude lullen die weer aandacht zoeken. Iets van een storm in een glas water, waar je zelf toch liever geen slachtoffer van bent.
Wat wil je, dat ik allerlei aannames ga doen? Ik ga er vanuit dat de NRC journalisten hun werk hebben gedaan en dat de rechter zich er over gaat buigen. Er wordt hier al teveel uit de losse pols geschreven.kxlight schreef: ↑20 feb 2023 09:34Jammer dat je niet inhoudelijk reageert.Jans schreef: ↑20 feb 2023 08:22 Och ja, accountants, ik heb ze zien draaien bij jaarrekeningen. Als er geen vuiltje aan de lucht was, dan was er door de DSM top wel anders gereageerd. Maar goed, zoals @scottpch schrijft het zijn vast oude lullen die weer aandacht zoeken. Iets van een storm in een glas water, waar je zelf toch liever geen slachtoffer van bent.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Tsja.....stond paar weken geleden ook een spread in het AD over "illegale bloementransporten" naar Rusland. De bloemen in NL zouden nu zo duur zijn omdat alles illegaal duur wordt weggekocht door rijke Russen.
Klopte geen hout van, bloemen staan niet op de sanctielijst. Lekker beetje stemming maken met niet-kloppende informatie.
Klopte geen hout van, bloemen staan niet op de sanctielijst. Lekker beetje stemming maken met niet-kloppende informatie.
Less is bore