Het grote 'off topic' topic
Da's iets anders. En ik ben me heel erg bewust van de mentale impact van steeds meer, steeds productiever, steeds bereikbaar,...
Maar laat ons niet negeren dat de generaties voor ons zich dikwijls kapot gewerkt hebben. De 5 daagse werkweek werd pas in 1961 ingevoerd in België. Pas in de jaren zeventig werd de 40-urige werkweek ingevoerd.
Maar laat ons niet negeren dat de generaties voor ons zich dikwijls kapot gewerkt hebben. De 5 daagse werkweek werd pas in 1961 ingevoerd in België. Pas in de jaren zeventig werd de 40-urige werkweek ingevoerd.
- Enzzo
- Forum-lid HC
Nee. Ik begrijp de relevantie van je vraag ook niet trouwens. Ik denk niet dat er iemand op de wereld is die de uitstoot van NOx per bloemkool weet te vermelden. Of het moet gaan om het transport per dieselvrachtwagen waarbij je de totale NOx uitstoot per rit deelt door het aantal bloemkolen per vracht.NicoNB schreef: ↑22 feb 2023 14:02Kun je mij uitleggen hoeveel NOx een bloemkool uitstoot?Enzzo schreef: ↑22 feb 2023 13:46 .....
Voedsel produceren met de nodige stikstofuitstoot
........
https://nos.nl/l/2464829
Maar dat zegt nog niets over de CO2 uitstoot die gepaard gaat met de kweek van bloemkolen.
Kortom ik begrijp je vraag niet.
Nijdig over 't stuur Van uwen driewieler gebogen Ge waart nog kind
Ge ving nog nie veel wind
Ge ving nog nie veel wind
PsFietsgenieter schreef: ↑19 feb 2023 08:35Pakkende typering voor PVV, JA21, de reptielengekkies en vrouwtje veevoerlobby.daniel1975 schreef: ↑18 feb 2023 21:34Losgeslagen van de realiteit.
Niet dat er alleen maar onzin uit komt, maar veel te activistisch gebracht, zonder empathie en ogenschijnlijk geen belangstelling voor andersdenkenden.
Zijn we het gelukkig eens dat die feitloze populisten en hun aanhangers levensgevaarlijk zijn met hun totaal losgezongen visie van de werkelijkheid. Feiten en wetenschap worden bij het vuil gezet, makkelijke emoties worden aangeboord, haat, geweld en redeloosheid zijn de geliefde methodes. Wappies in alle vormen en maten. Extreem rechts rukt op, men probeert een langzame staatsgreep. En we hebben een sof op Justitie, die irritante woke-lui als grootste bedreiging van de rechtsstaat noemt. Het zijn duistere tijden.
Zeker dit gemist van de week over geweld gesproken,
https://twitter.com/PieterOmtzigt/statu ... 78368?s=20
- borgmonster
- Forum-lid
“Helemaal gek geworden”, vraag je?Enzzo schreef: ↑22 feb 2023 13:46 Even off-topic: zijn ze helemaal gek geworden bij de NL regering?!
Notabene vanuit het ministerie van volksgezondheid
Roken wordt ontraden en via actief beleid zo veel mogelijk uit de maatschappij gedrukt maar dit is blijkbaar geen probleem.
Voedsel produceren met de nodige stikstofuitstoot wordt lastig gemaakt maar kweken van luxeproducten wordt aangemoedigd.
Triest hoor.
https://nos.nl/l/2464829
Ik denk het wel. Jouw artikel noemt:
“ De coffeeshops mogen maximaal 500 gram van deze legaal geteelde cannabis in huis hebben. Behalve bij de officiële legale telers mogen ze ook nog bij hun oude, illegale leveranciers inkopen.”
ex-CUBE Litening full carbon Ultegra 3x10
ex-Benotto SL Campagnolo Record 2x6
ex-Benotto SL Campagnolo Record 2x6
Dat soort constructies moet je bedenken als je een progressief gedoogbeleid heel geleidelijk hebt terugdraait terwijl je links en rechts wordt ingehaald door landen die het gewoon legaliseren. Zoveel kwaad doet dat jointje niet (ik leef nog steeds en ik heb er vroeger wel meer gerookt). Onder de 18 kom je de shop echt niet meer in.
Laat ze die vapes maar aanpakken waar de jeugd massaal aan zit en die ze gewoon als minderjarigen op internet bestellen.
Laat ze die vapes maar aanpakken waar de jeugd massaal aan zit en die ze gewoon als minderjarigen op internet bestellen.
Campagnolo Ultra Dork
-
- Forum-lid
Gokje, straks D66 zeker?Fietsgenieter schreef: ↑22 feb 2023 11:52 Maar ach, feiten zijn er om te worden ontkend door de hersenlozen.
Bianchi Oltre xr3 Ultegra di2/Scope R4D/Deda Alanera Dcr.
Factor Ostro VAM Dura-Ace di2/Black Inc.
Factor Ostro VAM Dura-Ace di2/Black Inc.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Het ging hier nog best oke met de discussie , maar laten we wel respect houden voor andere meningen en het nu niet op de man gaan spelen. (Ja, ik liet mij ook even meeslepen).El Pistolero schreef: ↑23 feb 2023 01:31Gokje, straks D66 zeker?Fietsgenieter schreef: ↑22 feb 2023 11:52 Maar ach, feiten zijn er om te worden ontkend door de hersenlozen.
Dat komt de sfeer niet ten goed.
Less is bore
-
- Forum-lid
Oh, wat is er mis met D66 dan?El Pistolero schreef: ↑23 feb 2023 01:31Gokje, straks D66 zeker?Fietsgenieter schreef: ↑22 feb 2023 11:52 Maar ach, feiten zijn er om te worden ontkend door de hersenlozen.
Google gewoon eens 'ranglijst schadelijke drugs'.Ernie C. schreef: ↑23 feb 2023 00:44 Dat soort constructies moet je bedenken als je een progressief gedoogbeleid heel geleidelijk hebt terugdraait terwijl je links en rechts wordt ingehaald door landen die het gewoon legaliseren. Zoveel kwaad doet dat jointje niet (ik leef nog steeds en ik heb er vroeger wel meer gerookt). Onder de 18 kom je de shop echt niet meer in.
Dan zie je dat cannabis inderdaad best wel laag staat. Onder bepaalde hard drugs waar overheden veel geld aan verdienen.
Wil je overlast van drugs beperken? Legaliseren. Maar dat past niet in harde discours.
Maar da's een heel andere discussie.
- daniel1975
- Forum-lid HC
In hun manier van communiceren heel veel in elk geval.Mehekachtohapi schreef: ↑23 feb 2023 08:55Oh, wat is er mis met D66 dan?El Pistolero schreef: ↑23 feb 2023 01:31Gokje, straks D66 zeker?Fietsgenieter schreef: ↑22 feb 2023 11:52 Maar ach, feiten zijn er om te worden ontkend door de hersenlozen.
Inhoudelijk valt het allemaal wel mee, maar het is de toon die de muziek maakt. Stukje zelfreflectie binnen de partij waarom ze zo onder vuur liggen zou helpen. Tussen populistische onzin verkondigen en kil de standpunten overbrengen ligt nog een heel stuk ruimte die je prima in kunt vullen zonder je idealen te verliezen.
Less is bore