Een frame van 1030 gram met een vork met alu buis is wel een beetje te 2010 wat mij betreft .dream schreef: ↑01 mar 2023 07:33 Er is nog een verschil tussen de OMR frames. De team versies hebben een volledig Carbon voorvork, de versies daaronder hebben een aluminium vorkbuis. De rest is naar mijn weten hetzelfde. Dus frame zal iets zwaarder zijn. Ik heb zelf de team met ultegra in custom paint, en ben daar erg tevreden over.
Orbea
Campagnolo Ultra Dork
Dat is waar ik op doelde.dream schreef: ↑01 mar 2023 07:33 Er is nog een verschil tussen de OMR frames. De team versies hebben een volledig Carbon voorvork, de versies daaronder hebben een aluminium vorkbuis. De rest is naar mijn weten hetzelfde. Dus frame zal iets zwaarder zijn. Ik heb zelf de team met ultegra in custom paint, en ben daar erg tevreden over.
Basso Astra - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/
Ah kijk, dan begrijp ik het. Zelf kan ik er prima mee leven en ben ik vooraf blij met de looks (ondanks dat het een 2010-gevoel geeft) ...JPAR schreef: ↑01 mar 2023 18:48Dat is waar ik op doelde.dream schreef: ↑01 mar 2023 07:33 Er is nog een verschil tussen de OMR frames. De team versies hebben een volledig Carbon voorvork, de versies daaronder hebben een aluminium vorkbuis. De rest is naar mijn weten hetzelfde. Dus frame zal iets zwaarder zijn. Ik heb zelf de team met ultegra in custom paint, en ben daar erg tevreden over.
Qua rijden zul je er waarschijnlijk weinig van merken maar voor die 3 euro die een full carbon tegenwoordig meer kost voor een fabrikant vind ik het van Orbea wel een beetje flauw.dr.detour schreef: ↑01 mar 2023 20:32Ah kijk, dan begrijp ik het. Zelf kan ik er prima mee leven en ben ik vooraf blij met de looks (ondanks dat het een 2010-gevoel geeft) ...JPAR schreef: ↑01 mar 2023 18:48Dat is waar ik op doelde.dream schreef: ↑01 mar 2023 07:33 Er is nog een verschil tussen de OMR frames. De team versies hebben een volledig Carbon voorvork, de versies daaronder hebben een aluminium vorkbuis. De rest is naar mijn weten hetzelfde. Dus frame zal iets zwaarder zijn. Ik heb zelf de team met ultegra in custom paint, en ben daar erg tevreden over.
Laatst gewijzigd door Ernie C. op 02 mar 2023 08:24, 1 keer totaal gewijzigd.
Campagnolo Ultra Dork
Mooi fietsje geworden, veel plezier ermee! Ik heb zelf ook de Terra (M30) in bestelling staan. In december besteld, verwachting is dat deze medio mei afgeleverd wordt... Waar heb je deze aangeschaft? Toevallig in Nunspeet?
Nee, ik woon in België en heb deze besteld in een lokale fietswinkel hier in de regio (Antwerpen).
Ik heb gewoon gekeken op de site van Orbea waar deze fiets het snelst geleverd kon worden. Toevallig was dat bij een handelaar hier niet zo ver vandaan.
De oorspronkelijke levering was voorzien eind januari, maar deze werd telkens uitgesteld.
Ik heb gewoon gekeken op de site van Orbea waar deze fiets het snelst geleverd kon worden. Toevallig was dat bij een handelaar hier niet zo ver vandaan.
De oorspronkelijke levering was voorzien eind januari, maar deze werd telkens uitgesteld.