Wielrenners in de Media (Geenstijl)
- borgmonster
- Forum-lid
Er stond: “ zomaar 5 opmerkingen van de 1100.Ongeluk in Burg haamstede”.
Dus “ … 5 opmerkingen van de 1100. [spatie tussengevoegd, ed.] Ongeluk in Burg haamstede.”
Ergo: niet “de ongeluk”.
ex-CUBE Litening full carbon Ultegra 3x10
ex-Benotto SL Campagnolo Record 2x6
ex-Benotto SL Campagnolo Record 2x6
-
- Forum-lid
Anoniem berichten plaatsen op sociaal media moeten ze verbieden. Er gaan genoeg mensen letterlijk aan ten onder.
Bianchi Oltre xr3 Ultegra di2/Scope R4D/Deda Alanera Dcr.
Factor Ostro VAM Dura-Ace di2/Black Inc.
Factor Ostro VAM Dura-Ace di2/Black Inc.
Zijn ze wel bewust wat ze schrijven en roepen op welk niveau dan ook.El Pistolero schreef: ↑06 mar 2023 01:50 Anoniem berichten plaatsen op sociaal media moeten ze verbieden. Er gaan genoeg mensen letterlijk aan ten onder.
Sensa GF White edition.
Canyon cf sl8.
Canyon cf sl8.
Je schrijft niets verkeerd, maar wel net zo anoniem.El Pistolero schreef: ↑06 mar 2023 01:50 Anoniem berichten plaatsen op sociaal media moeten ze verbieden. Er gaan genoeg mensen letterlijk aan ten onder.
Dus graag uw naam, adres, telefoon- en rekeningnummer?El Pistolero schreef: ↑06 mar 2023 01:50 Anoniem berichten plaatsen op sociaal media moeten ze verbieden. Er gaan genoeg mensen letterlijk aan ten onder.
Ik snap dat mensen dat willen .....maar ik betwijfel of ze er echt over nagedacht hebben of men dit echt wel zou moeten willen. En ja, bij bepaalde mensen haalt de anonieme status het slechtste boven, maar.......El Pistolero schreef: ↑06 mar 2023 01:50 Anoniem berichten plaatsen op sociaal media moeten ze verbieden. Er gaan genoeg mensen letterlijk aan ten onder.
1. Sociale media is niet beperkt tot het brave en veilige Nederland. De Iraniers, Chinezen, Eritreeërs en Turken zouden het een zegen vinden als iedereen onder zijn eigen naam zou schrijven. Nooit vergeten dat er Nederlandse Turken in Turkije gevangen zijn gezet en zijn geïntimideerd vanwege hun kritiek op de Turkse regering. En in nog veel ergere regimes is anonimiteit letterlijk van levensbelang.
2. En wanneer ben je anoniem? Bij echt strafbare uitlatingen is 80+ % van de zogenaamde anoniempjes gewoon nog steeds prima te vinden voor politie (mits capaciteit). En iemand die onder zijn echte naam spreekt maar toevallig Jan van Dijk heet is nog steeds grotendeels anoniem.
3. Werkbaarheid. Wanneer je alles onder eigen naam moet schrijven, worden mensen in bepaalde beroepen echt monddood gemaakt. Ik werk bijvb voor een onderzoekproject waarbij ik bij de meest uiteenlopende soorten mensen over de vloer kom, waarbij een bovengemiddeld percentage extreem achterdochtig en anti-overheid/gezag is. Het is mij al meermalen overkomen dat men mij 'gegoogled' heeft. Op zich geen probleem, maar aangezien ik ook graag mee doe aan politieke discussies op twitter, kan het momenteel in het toch wel gepolariseerde NL erg vervelend uitpakken als je ergens over de vloer komt en men heeft jouw politieke ideeen uitgebreid kunnen terug lezen. En hoe netjes je bepaalde dingen ook denkt te verwoorden, het blijft mij verbazen hoe snel men op social media zaken ook compleet verkeerd opvat.