Het Patrick Lefevere topic
-
- Forum-lid HC
Precies!!! Je had toen als groep het probleem aan kunnen kaarten en je niet laten opjagen.
Zelfde als met Blaak, wees eerlijk en kaart het probleem aan, nu hou je de leugen en schimmigheid in stand.
Voor angst voor je nieuwe baan dat snap ik, maar dat krijg je met een afreken cultuur daar los je de problemen niet mee op.
Zelfde als met Blaak, wees eerlijk en kaart het probleem aan, nu hou je de leugen en schimmigheid in stand.
Voor angst voor je nieuwe baan dat snap ik, maar dat krijg je met een afreken cultuur daar los je de problemen niet mee op.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Lol, dat akkefietje van Blaak mag nog niet in de schaduw staan van het dopinggebruik in de '90's en '00's.
Less is bore
Je raakt aan het heilige huisje van Moorsel/Zijlaard en dat is een groter taboe dan een armbandje van Dekker.daniel1975 schreef: ↑20 feb 2023 09:41 Lol, dat akkefietje van Blaak mag nog niet in de schaduw staan van het dopinggebruik in de '90's en '00's.
Niet zijken maar reiden !
- daniel1975
- Forum-lid HC
hahaha, zou je wel eens gelijk in kunnen hebben.
Less is bore
Ligt Dekker nu nog steeds onder dat hunebed? Van mij mogen de doping 'zondaars' uit het verleden daar blijven liggen. Speel een keer open kaart, flikker de hele santenkraam op tafel ala Rasmussen en Hamilton en dan kom je bij mij een stuk sympathieker over
Live fast; die young. mijn blog
-
- Forum-lid HC
Wat ze toen gedaan heeft neem ik haar niet kwalijk.daniel1975 schreef: ↑20 feb 2023 09:41 Lol, dat akkefietje van Blaak mag nog niet in de schaduw staan van het dopinggebruik in de '90's en '00's.
Wel hoe ze het nu aanpakt, dat neem ik haar, ook als moeder, zeer kwalijk!
-
- Forum-lid
Mag ik uw poging om de kritiek op PL van de nabestaanden die aan het woord kwamen in Het Scheldepeloton te nuanceren als mislukt beschouwen? Verafgoding door het toedekken met de mantel der liefde kan niet op enig sentiment van mijn kant rekenen.
Verafgoden? In de verste verte niet. Ik probeer gewoon wat te nuanceren. Ik heb het al eerder aangehaald, een verhaal heeft altijd 3 kanten. Het fijne gaan we nooit weten.Klein_Verzet schreef: ↑20 feb 2023 11:52Mag ik uw poging om de kritiek op PL van de nabestaanden die aan het woord kwamen in Het Scheldepeloton te nuanceren als mislukt beschouwen? Verafgoding door het toedekken met de mantel der liefde kan niet op enig sentiment van mijn kant rekenen.
Heb je de afleveringen van "Het Scheldepeleton" gezien dan?Klein_Verzet schreef: ↑20 feb 2023 11:52Mag ik uw poging om de kritiek op PL van de nabestaanden die aan het woord kwamen in Het Scheldepeloton te nuanceren als mislukt beschouwen? Verafgoding door het toedekken met de mantel der liefde kan niet op enig sentiment van mijn kant rekenen.
Welke kritiek geven de nabestaanden tov PL?
Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord.
Voor de liefhebbers : https://sporza.be/nl/2023/03/07/kijk-va ... 178710013/
aflevering 1 (8/03): maak kennis met de crisismanagar in Patrick Lefevere. Hoe gaat hij om met stress? Ook zijn dichte familie komt voor het eerst aan het woord.
aflevering 2 (15/03): alles draait om geld. Is Lefevere een geldwolf? Waarom is dat geld zo een grote bron van stress voor hem?
aflevering 3 (22/03): Lefevere heeft al vier wereldkampioenen in zijn ploeg gekweekt. Wat is zijn rol daarin? Johan Museeuw, Tom Boonen en Remco Evenepoel vertellen het zelf.
aflevering 4 (29/03): Lefevere is ook zelf een veelbesproken figuur. En ook over zijn ploeg gingen er in het verleden al wilde geruchten de ronde. Onder andere Wouter Vandenhaute en journalist Hans Vandeweghe komen aan het woord.
aflevering 5 (5/04): winnen is het enige wat telt. Heel wat ex-renners komen vertellen over de aanpak van Lefevere.
aflevering 6 (12/04): Soudal-Quick Step heeft met Remco Evenepoel een nieuw goudhaantje. Maar de ploeg zal zich wel moeten heruitvinden als Lefevere zijn droom ooit de Tour te winnen, wil waarmaken.
aflevering 1 (8/03): maak kennis met de crisismanagar in Patrick Lefevere. Hoe gaat hij om met stress? Ook zijn dichte familie komt voor het eerst aan het woord.
aflevering 2 (15/03): alles draait om geld. Is Lefevere een geldwolf? Waarom is dat geld zo een grote bron van stress voor hem?
aflevering 3 (22/03): Lefevere heeft al vier wereldkampioenen in zijn ploeg gekweekt. Wat is zijn rol daarin? Johan Museeuw, Tom Boonen en Remco Evenepoel vertellen het zelf.
aflevering 4 (29/03): Lefevere is ook zelf een veelbesproken figuur. En ook over zijn ploeg gingen er in het verleden al wilde geruchten de ronde. Onder andere Wouter Vandenhaute en journalist Hans Vandeweghe komen aan het woord.
aflevering 5 (5/04): winnen is het enige wat telt. Heel wat ex-renners komen vertellen over de aanpak van Lefevere.
aflevering 6 (12/04): Soudal-Quick Step heeft met Remco Evenepoel een nieuw goudhaantje. Maar de ploeg zal zich wel moeten heruitvinden als Lefevere zijn droom ooit de Tour te winnen, wil waarmaken.
-
- Forum-lid
"Godfather van de koers" ? Ben benieuwd in welke aflevering de afgesneden varkenskop te zien zal zijn.