Dat zijn toch geen abnormale temperaturen voor deze tijd van het jaar?
Ik ben er klaar mee, laat het voorjaar maar komen
Ik heb het al lang door. Ik hou het wel bij de D-A schijven die ik nu heb.wasbeer2006 schreef: ↑08 mar 2023 18:58 Ik bedoelde de goed remmende, met schijven zoals bv ashima, net kaasschaven, slijten je blokken ook 2 a 3x harder.
Er zijn inderdaad nog een aantal merken nog lichter.
- daniel1975
- Forum-lid HC
-
- Forum-lid HC
Dat is het ook, we hebben nog geen enkele dag gehad dat en de tempratuur en het weer lekker was en daar is de komende week iig ook geen uitzicht op.
Je hoopt in maart toch altijd op zo,n lekkere dag dat je de zon al iets voelt branden op je zwarte broek. Heerlijk die eerste warmte.
De been of armstukken een keer niet aan of uit onderweg, je kent het wel
Je hoopt in maart toch altijd op zo,n lekkere dag dat je de zon al iets voelt branden op je zwarte broek. Heerlijk die eerste warmte.
De been of armstukken een keer niet aan of uit onderweg, je kent het wel
- daniel1975
- Forum-lid HC
- daniel1975
- Forum-lid HC
Hier ook net een lunchloopje gedaan wegens thuiswerk.
7 graden, licht miezer regentje (heerlijk loopweer).
Alleen de felle wind mocht achterwege blijven. Tegenwind lopen is zo hatelijk...
Ik kwam gisterenmiddag buiten na het werk om naar huis te fietsen. Schrok behoorlijk. Wat was het warm! 12 graden. Helaas wel zeik en zeiknat.
Gemiddeldes zeggen eigenlijk niets. Zowat de slechtste statistiek.
Als 9 mensen 2000 euro per maand verdienen, en één iemand 100.000 euro dan verdient iedereen gemiddeld 11.800 euro.
reflecteert op geen enkele manier de werkelijkheid. Als het 3 weken 5 graden is in maart en de laatste week plots 17 graden, dan was het gemiddeld 8 graden. En da's dan nog de max temperatuur. Eigenlijk is het dus 20 van de 24 uur kouder.
Enzovoort...
Maw tijd voor een mooi, zonnig en windstil weekend.
7 graden, licht miezer regentje (heerlijk loopweer).
Alleen de felle wind mocht achterwege blijven. Tegenwind lopen is zo hatelijk...
Ik kwam gisterenmiddag buiten na het werk om naar huis te fietsen. Schrok behoorlijk. Wat was het warm! 12 graden. Helaas wel zeik en zeiknat.
Gemiddeldes zeggen eigenlijk niets. Zowat de slechtste statistiek.
Als 9 mensen 2000 euro per maand verdienen, en één iemand 100.000 euro dan verdient iedereen gemiddeld 11.800 euro.
reflecteert op geen enkele manier de werkelijkheid. Als het 3 weken 5 graden is in maart en de laatste week plots 17 graden, dan was het gemiddeld 8 graden. En da's dan nog de max temperatuur. Eigenlijk is het dus 20 van de 24 uur kouder.
Enzovoort...
Maw tijd voor een mooi, zonnig en windstil weekend.
-
- Forum-lid
Momenteel in Drenthe.......
https://www.rtvdrenthe.nl/nieuws/154193 ... ege-sneeuw
https://www.rtvdrenthe.nl/nieuws/154193 ... ege-sneeuw
Doe alles wat je doet met hart en ziel.