Ik ben er klaar mee, laat het voorjaar maar komen
Gauw even naar de bakker, want hit is koud maar droog en stralende zon nu. Dus ik ga zo gauw even een paar uurtjes op pad. Morgen is het weer pet, en de rest van de week ook.
Time flies like an arrow; fruit flies like a banana.
- daniel1975
- Forum-lid HC
-
- Forum-lid HC
Ik ben net terug, was best aardig, eerste half uurtje bewolkt en daarna zon.
Best nog een aardige tempratuur en weinig wind.
Best nog een aardige tempratuur en weinig wind.
mooie fiets ! Bij de Rotte toch ?daniel1975 schreef: ↑11 mar 2023 13:22 Vanmiddag kan ik niet weg, vanmorgen nog even een ritje in de zon gepakt.
Wel koud, maar weinig wind en DROOG!!
- daniel1975
- Forum-lid HC
Thnx, nope.bever schreef: ↑11 mar 2023 19:04mooie fiets ! Bij de Rotte toch ?daniel1975 schreef: ↑11 mar 2023 13:22 Vanmiddag kan ik niet weg, vanmorgen nog even een ritje in de zon gepakt.
Wel koud, maar weinig wind en DROOG!!
Brug over de Vliet bij de Vogelplas Starrevaart.
Less is bore
Vandaag eigenlijk weinig of geen tijd, maar toch tijd gemaakt.
Heerlijk zonnig, weinig wind en een 8 graden.
I'll take it.
Na enkele dagen (veel) regen, zijn de weides naast de IJzer al weer aan het overstromen. De rivier zelf staat op het randje...
Dit wisselvallig weer hoort gewoon bij de vroege lente. Maar als je de winter doorfietst, begint het vervelend worden.
Sinds begin november heb ik 3.600 km gefietst. Bijna 90-95% daarvan in of winderig of koud of nat weer. Dikwijls daarnaast nog in het (half)duister.
Dan snak je stilaan naar mooi weer ritjes
Heerlijk zonnig, weinig wind en een 8 graden.
I'll take it.
Na enkele dagen (veel) regen, zijn de weides naast de IJzer al weer aan het overstromen. De rivier zelf staat op het randje...
Dit wisselvallig weer hoort gewoon bij de vroege lente. Maar als je de winter doorfietst, begint het vervelend worden.
Sinds begin november heb ik 3.600 km gefietst. Bijna 90-95% daarvan in of winderig of koud of nat weer. Dikwijls daarnaast nog in het (half)duister.
Dan snak je stilaan naar mooi weer ritjes
- daniel1975
- Forum-lid HC
Dat is de 2e keer al in paar maanden tijd dat er iets idioots staat. Blijkbaar lekkere controle voor het online gaat….
Less is bore