Voor fietsgerelateerde topics die niet in een andere categorie passen.

Wielrenners in de Media (Geenstijl)

ottorongo
Forum-lid

ottorongo 12 mar 2023 13:36

Ik durfde eerst niet te reageren maar na wasbeer toch even kort.
Op mijn 28ste heb ik 3 jaar tussen vrouwen/meiden gewerkt en ontdekte een heel andere vrouwenwereld (gedrag) dan deze die ik tot dan toe meende te kennen, maar je past je aan.
Op mijn laatste werkdag (zelf ontslag genomen) heb ik een afspraak (date) gemaakt met 13 van de 23 meiden, voor allen op hetzelfde uur en op de zelfde plaats.Ik heb er nu nog spijt van dat ik , vanop een afstand en verdoken, niet stiekem ben gaan kijken wie er allemaal aanwezig was.

rikkert
Forum-lid

rikkert 12 mar 2023 14:14

@ottorongo, help me even, wat is het punt dat je hier wilt maken? Het komt nogal macho over, weet niet of dat je doel is.
Laatst gewijzigd door rikkert op 12 mar 2023 14:15, 1 keer totaal gewijzigd.
Time flies like an arrow; fruit flies like a banana.

i-mac

i-mac 12 mar 2023 14:14

ottorongo schreef: 12 mar 2023 13:36 Ik durfde eerst niet te reageren maar na wasbeer toch even kort.
Op mijn 28ste heb ik 3 jaar tussen vrouwen/meiden gewerkt en ontdekte een heel andere vrouwenwereld (gedrag) dan deze die ik tot dan toe meende te kennen, maar je past je aan.
Op mijn laatste werkdag (zelf ontslag genomen) heb ik een afspraak (date) gemaakt met 13 van de 23 meiden, voor allen op hetzelfde uur en op de zelfde plaats.Ik heb er nu nog spijt van dat ik , vanop een afstand en verdoken, niet stiekem ben gaan kijken wie er allemaal aanwezig was.
Nu laat je ons wel nieuwsgierig achter. Je zegt A, maar geen B. Van mij moet het niet hoor.

Ik blijf erbij, je hebt bij mannen als vrouwen vele verschillende karakters. En de zwakkere groep (met alle respect) zijn soms/veelal het slachtoffer van mensen die (te)veel haar op hun tanden hebben. Die zwakkere groep moet beschermd worden. En de groep die ze misbruikt, moet aangepakt worden. Alleen niet via de pers of sociale media. Want daar wordt het slachtoffer ook niet altijd beter van, wel integendeel. Maar alles verzwijgen is zeker niet goed, want dan denken bepaalde figuren dat ze carte blanche krijgen.

Waar ik werk, zijn de vrouwen ook in de meerderheid. Er zijn mannelijke collega's die het soms lastig hebben daarmee. Ze voelen zich mentaal bedreigd. Nergens voor nodig, als je maar van je durft af te bijten. Maar dat is niet voor iedereen een makkelijke opdracht.
Laatst gewijzigd door i-mac op 12 mar 2023 14:16, 1 keer totaal gewijzigd.

Orlok
Forum-lid HC

Gebruikersavatar Orlok 12 mar 2023 14:15

ottorongo schreef: 12 mar 2023 13:36 Op mijn laatste werkdag (zelf ontslag genomen) heb ik een afspraak (date) gemaakt met 13 van de 23 meiden, voor allen op hetzelfde uur en op de zelfde plaats.Ik heb er nu nog spijt van dat ik , vanop een afstand en verdoken, niet stiekem ben gaan kijken wie er allemaal aanwezig was.
Rare manier van doen, want wat wilde je er mee bereiken - pest gedrag ? - als je toch niet bent komen opdagen. :roll:
Er komt een moment dat je wind mee hebt. Pinarello F10 - Ultegra 8050 Di2 - Carbonspeed C50 Tubeless

lugosi
Forum-lid HC

lugosi 12 mar 2023 15:07

i-mac schreef: 12 mar 2023 14:14

Ik blijf erbij, je hebt bij mannen als vrouwen vele verschillende karakters. En de zwakkere groep (met alle respect) zijn soms/veelal het slachtoffer van mensen die (te)veel haar op hun tanden hebben. Die zwakkere groep moet beschermd worden. En de groep die ze misbruikt, moet aangepakt worden.
Een mooie verwoording van slavenmoraal.
De reden waarom Nietzsche het kantianisme verachtte.
Als je dan ook nog snapt hoe het cultuurmarxisme werkt, dan weet je meteen hoe deze idee in beleid en instituties is doorgedrongen via activisme, verdragen en top-down conventies en niet via democratisch bottom-up mechanismen. Maar soit,... de oplossing zal van buitenaf komen.

i-mac

i-mac 12 mar 2023 15:20

lugosi schreef: 12 mar 2023 15:07

Ik blijf erbij, je hebt bij mannen als vrouwen vele verschillende karakters. En de zwakkere groep (met alle respect) zijn soms/veelal het slachtoffer van mensen die (te)veel haar op hun tanden hebben. Die zwakkere groep moet beschermd worden. En de groep die ze misbruikt, moet aangepakt worden.
Als je dan ook nog snapt hoe het cultuurmarxisme werkt, dan weet je meteen hoe deze idee in beleid en instituties is doorgedrongen via activisme, verdragen en top-down conventies en niet via democratisch bottom-up mechanismen. Maar soit,... de oplossing zal van buitenaf komen.
Jawadde, een hele boterham. Heb vlug eens moeten opzoeken wat al die zaken zijn. Niet iets wat in 1-2-3 te begrijpen is (sorry daarvoor).

Mijn antwoord is/was maar hoe ik het persoonlijk ervaar. Maar ik dring mijn mening zeker niet op, wel integendeel. Maar was slavenmoraal betreft, wat is je nederig opstellen? Je moet je niet laten doen als persoon. Verre van zelfs. Maar het is niet altijd eenvoudig.

bever
Forum-lid

bever 12 mar 2023 15:40

i-mac schreef: 12 mar 2023 15:20

Jawadde, een hele boterham. Heb vlug eens moeten opzoeken wat al die zaken zijn. Niet iets wat in 1-2-3 te begrijpen is (sorry daarvoor).

Ik denk 99% van dit forum :mrgreen: Het klinkt natuurlijk heel interessant allemaal, maar niet alle waarheid komt uit een boek ;)

daniel1975
Forum-lid HC

Gebruikersavatar daniel1975 12 mar 2023 15:53

Ik was ook lost :lol:
Maar goed, dat heb ik vaker de laatste dagen dat ik dingen niet meer snap in NL.
Less is bore

Orlok
Forum-lid HC

Gebruikersavatar Orlok 12 mar 2023 15:57

bever schreef: 12 mar 2023 15:40
i-mac schreef: 12 mar 2023 15:20

Ik denk 99% van dit forum :mrgreen: Het klinkt natuurlijk heel interessant allemaal, maar niet alle waarheid komt uit een boek ;)
Volgens mij begrijpt hij zelf ook niet wat hij heeft opgeschreven en dat maakt dan 100%. :lol: :mrgreen:
Er komt een moment dat je wind mee hebt. Pinarello F10 - Ultegra 8050 Di2 - Carbonspeed C50 Tubeless

rikkert
Forum-lid

rikkert 12 mar 2023 16:12

Ik weet het niet waarom maar ik moet opeens aan de uil van Minerva en de boreale wereld denken.
Time flies like an arrow; fruit flies like a banana.

daniel1975
Forum-lid HC

Gebruikersavatar daniel1975 12 mar 2023 16:16

rikkert schreef: 12 mar 2023 16:12 Ik weet het niet waarom maar ik moet opeens aan de uil van Minerva en de boreale wereld denken.
Jammer dat uilen niet onder een jachtvergunning vallen…..

Gisteren was overduidelijk dat het niet goed gaat in NL. (Extreem)rechts kaapt de boerenprotesten (sommige sprekers zijn echt tenenkrommend) en extreem links jankt krokodillentranen dat ze een zacht broesje water krijgen omdat ze na 5 uur illegale blokkade niet luisteren naar de politie.

Ik maak mij echt wel grote zorgen waar we allemaal op af koersen de komende jaren :-(
Less is bore

Enzzo
Forum-lid HC

Gebruikersavatar Enzzo 12 mar 2023 16:23

Ik ook! Grotere diversiteit op één dag, op één plek kun je niet hebben denk ik.
Hoezo gepolariseerde samenleving?
Ik heb alle respect voor beide partijen hoor maar op deze manier wordt het echt een schertsvertoning
Nijdig over 't stuur Van uwen driewieler gebogen Ge waart nog kind
Ge ving nog nie veel wind

Plaats reactie