Dat heeft Lefevere in het programma, in mooiere vaderlijke bewoordingen, ook zo gezegd.wasbeer2006 schreef: ↑10 mar 2023 17:41 ....
Die oudste zoon komt niet echt zelfverzekerd en gelukkig over, heel dienstbaar.
Tenminste zo zag ik het.
Het Patrick Lefevere topic
- Lcsmet
- Forum-lid HC
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
Het wordt in Vlaanderen nog vaak gebruikt in de recente betekenis, zijnde:
voleinding, volbrenging; ook verzameling, opmaking van de rekening. Consummeren, voleinden, volbrengen, beslissen. (ook in de context van eten/drinken dus)
De betekenis die betrekking heeft op de consummatie van het huwelijk is veel ouder en vervangen door hedendaagser taalgebruik
voleinding, volbrenging; ook verzameling, opmaking van de rekening. Consummeren, voleinden, volbrengen, beslissen. (ook in de context van eten/drinken dus)
De betekenis die betrekking heeft op de consummatie van het huwelijk is veel ouder en vervangen door hedendaagser taalgebruik
Precies. Die heeft een knoei gehad. Ook opmerkelijk dat hij zei "Maar hij verheft zijn stem nooit". Om een dominante vader of manager te zijn is dat ook niet nodig. Die zoon heeft nooit gedurft fouten te maken.wasbeer2006 schreef: ↑10 mar 2023 17:41 1e aflevering gezien. Best vermakelijk. Niet heel anders dan ik hem vooraf had ingeschat.
Je ziet wel dat een goede manager zijn, als je dat echt 24/7 bent dat wel een uitwerking heeft op je familie.
Tenminste zo zag ik het.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Dan hoop ik dat het een knappe is
Less is bore
Een knappe vrouw in mijn geval
Basso Astra - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/
https://www.vlaamswoordenboek.be/defini ... onsummatie
-
- Forum-lid
Inderdaad, dergelijke dt-fout zou hij nooit gemaakt hebben!
- Enzzo
- Forum-lid HC
Ach ja: tis krek ‘ne mensLcsmet schreef: ↑10 mar 2023 18:43Dat heeft Lefevere in het programma, in mooiere vaderlijke bewoordingen, ook zo gezegd.wasbeer2006 schreef: ↑10 mar 2023 17:41 ....
Tenminste zo zag ik het.
Nijdig over 't stuur Van uwen driewieler gebogen Ge waart nog kind
Ge ving nog nie veel wind
Ge ving nog nie veel wind