Dat gaan mensen toch niet volgen?daniel1975 schreef: ↑15 mar 2023 06:07 Help!!!!!
Volgende WK voetbal gaat 40 dagen duren!!!
Want meer spannende wedstrijden, want 48 landen doen mee.
Oja, en misschien ook omdat de omzet verwachting stijgt van ruim 7 naar 11 miljard……..
Het grote 'off topic' topic
Basso Astra - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/
Yummy, langer rustiger op straat.daniel1975 schreef: ↑15 mar 2023 06:07 Help!!!!!
Volgende WK voetbal gaat 40 dagen duren!!!
Want meer spannende wedstrijden, want 48 landen doen mee.
Oja, en misschien ook omdat de omzet verwachting stijgt van ruim 7 naar 11 miljard……..
Niet zijken maar reiden !
- daniel1975
- Forum-lid HC
Zo, dan toch wel even nieuwsgierig hoe de uitslag vandaag gaat zijn van de Provinciale verkiezingen!!
Less is bore
- Enzzo
- Forum-lid HC
Boer, Braam, Brandnetel gaat goede zaken doen. Gelukkig gaat dat ten koste van Forum voor democratie !!
Nijdig over 't stuur Van uwen driewieler gebogen Ge waart nog kind
Ge ving nog nie veel wind
Ge ving nog nie veel wind
- daniel1975
- Forum-lid HC
Dat laatste is sowiso goed nieuws.
En ik hoop echt, echt, echt dat Den Haag nu eens serieus achter de oren krabt dat de omgang met de burger anders moet.
En ik hoop echt, echt, echt dat Den Haag nu eens serieus achter de oren krabt dat de omgang met de burger anders moet.
Less is bore
- thestudent
- Forum-lid HC
En over vier jaar ook weer 1 zetel?
Tja, dit land gaat weer een 'leuke' 4 jaar tegemoet.
Jeetje, nee. Ik ben eigenlijk nu nog pessimistischer over de toekomst dan ik al was.
Tja, dit land gaat weer een 'leuke' 4 jaar tegemoet.
Jeetje, nee. Ik ben eigenlijk nu nog pessimistischer over de toekomst dan ik al was.
Whenever Bicycles are broken or Menaced by international communism; Bicycle Repair Man is Ready!
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ik ook!!thestudent schreef: ↑15 mar 2023 21:39
Heb ook geen bbb gestemd.
Maar dat er enorm veel onvrede is mag wel duidelijk zijn. En wie dat ontkent of negeert is het besturen van NL niet waard. Hoop dat Caroline wat constructiever de komende 4 jaar in gaat dan die boreale mafklapper.
Less is bore
- thestudent
- Forum-lid HC
Oh ik ontken niet dat er onvrede is. Ook aan de linkerkant van t spectrum heerst die onvrede, om andere redenen. Mijn stem is toch maar redelijk strategisch naar t linkse blok gegaan, al ben ik t ook lang niet altijd met ze eens.
Ik ben ook ontevreden met hoe t nu en de laatste jaren gaat met de regering.
Maar ik vooral pessimistisch van overduidelijke proteststemmen op een partij die weer nauwelijks geschikte kandidaten gaat hebben om de posities te vullen. En dus vier jaar lang of genegeerd gaat worden of geforceerd de mist in gaat of gewoon simpelweg tegen is.
Een oudere man in rolstoel in Wageningen vertelde vol trots dat ie BBB ging stemmen. Vorig jaar was t FvD. Ik kon er wel mee lachen: Ik dacht vooral, wat gaat de BBB nu voor jou specifiek betekenen.
Ik denk dat ik me ga toeleggen op bramenjam.
Ach er zijn nog wat andere interessante ontwikkelingen, want het lijkt erop dat VOLT toch langzaam een stabiele achterban aan t opbouwen is. Al hebben ze mijn stem nog niet ik blijk niet eens al te ver van ze af te zitten volgens de kieswijzers.
Ik ben ook ontevreden met hoe t nu en de laatste jaren gaat met de regering.
Maar ik vooral pessimistisch van overduidelijke proteststemmen op een partij die weer nauwelijks geschikte kandidaten gaat hebben om de posities te vullen. En dus vier jaar lang of genegeerd gaat worden of geforceerd de mist in gaat of gewoon simpelweg tegen is.
Een oudere man in rolstoel in Wageningen vertelde vol trots dat ie BBB ging stemmen. Vorig jaar was t FvD. Ik kon er wel mee lachen: Ik dacht vooral, wat gaat de BBB nu voor jou specifiek betekenen.
Ik denk dat ik me ga toeleggen op bramenjam.
Ach er zijn nog wat andere interessante ontwikkelingen, want het lijkt erop dat VOLT toch langzaam een stabiele achterban aan t opbouwen is. Al hebben ze mijn stem nog niet ik blijk niet eens al te ver van ze af te zitten volgens de kieswijzers.
Laatst gewijzigd door thestudent op 15 mar 2023 22:25, 1 keer totaal gewijzigd.
Whenever Bicycles are broken or Menaced by international communism; Bicycle Repair Man is Ready!
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Geloof je dat echt?daniel1975 schreef: ↑15 mar 2023 21:32 En ik hoop echt, echt, echt dat Den Haag nu eens serieus achter de oren krabt dat de omgang met de burger anders moet.
In Vlaanderen is op dit moment Vlaams Blok de grootste partij.
Je zou dan toch denken dat ze in Brussel, het Den Haag van België, de ogen van de politici van de traditionele partijen open gaan.
Maar integendeel, ze wringen zich in nog onmogelijkere bochten, ze graaien nog meer en worden met de maand wereldvreemder.
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
- borgmonster
- Forum-lid
Politici zijn wat dat betreft net bouwers.
Na de malaise zou je denken dat ze weten hoe ze moeten luisteren naar hun klanten, maar het tegendeel is waar.
Na de malaise zou je denken dat ze weten hoe ze moeten luisteren naar hun klanten, maar het tegendeel is waar.
ex-CUBE Litening full carbon Ultegra 3x10
ex-Benotto SL Campagnolo Record 2x6
- borgmonster
- Forum-lid
Ik heb niet strategisch gestemd maar op de partij die het best overeenstemt met mijn opvattingen.
Geen FvD en geen linkse partij. Ook geen bbb dus.
Geen FvD en geen linkse partij. Ook geen bbb dus.
ex-CUBE Litening full carbon Ultegra 3x10
- thestudent
- Forum-lid HC
Ik ben er allang achtergekomen dat de partij die overeenkomt met mijn opvattingen niet bestaat. Ik moet gewoon schipperen met wat ik op dat moment belangrijker vindt.
Ik durf het van geen enkele partij aan dat zij hun volledige campagneplan ten uitvoering brengen. Geen enkele!
Opkomst. 74,6 procent. misschien nog wel het positiefste signaal.
Ik durf het van geen enkele partij aan dat zij hun volledige campagneplan ten uitvoering brengen. Geen enkele!
Opkomst. 74,6 procent. misschien nog wel het positiefste signaal.