Deelnemers stellen zich voor en een uitgebreid scala aan andere onderwerpen.

Vandaag gefietst in 2010?

Theo V
Forum-lid HC

Gebruikersavatar Theo V 05 jun 2010 16:03

Ik ben net terug van een retourtje Volendam.
Heenweg via Heerhugowaard/Alkmaar.
Terugweg lands het IJsselmeer naar Hoorn en dan dwars weer terug naar Anna Paulowna.
130 kilometers weggetrapt.
Waarschijnlijk niet goed op mijn voeding gelet onderweg want bij Schagen zat ik er helemaal doorheen.
Ik moet mezelf aanleren meer te eten en drinken als de temperatuur zo hoog is als vandaag.
Anders heb ik dadelijk bij Luik-Bastenaken-Luik een groot probleem.

pwaverijn
Forum-lid

pwaverijn 05 jun 2010 16:29

Utrecht - Delft gedaan, nadat ik gister Delft - Utrecht had gedaan.
lekker weertje om te fietsen zeg!

dus voor de mensen die nog niet hebben gefietst: ga fietsen!
accepteren kun je leren!

marlyse
Forum-lid

marlyse 05 jun 2010 16:37

Gaan ook wij doen .
apeldoorn - beekbergen -hoenderloo-
apeldoorn .
35 kil maar wel vanavond , overdag nu te warm!
heb er weer zin in .

amclassic-fan
Forum-lid HC

Gebruikersavatar amclassic-fan 05 jun 2010 16:38

Te warm? 't is gewoon lekker, nog niet eens 25 graden.
‘Whatever you do, those other fuckers are doing more.’
Afbeelding

geertjan5
Forum-lid

Gebruikersavatar geertjan5 05 jun 2010 16:47

@ richard leuk rondje maar hoe kun je in godsnaam verkeerd fietsen het is alleen maar rechtsom (of linksom)
Wel schandalig dat ik er een aantal plaatjes niet van herken!

Ik heb ook ooh zo zin om een blokje om te gaan. Maar je zou met dit weer maar niet mogen fietsen!
Wie vecht kan verliezen, wie niet vecht heeft al verloren.

raassie
Forum-lid

raassie 05 jun 2010 20:43

Vandaag omloop Flevoland gereden, ongeveer 170 km met een stelletje losgeslagen idioten;-) De laatste 60 km is het tempo niet echt meer onder de 37 km/u geweest. Meestal nog wat erboven. En dan met zonnetje erbij wordt het zweten. Klein beetje kramp erbij maakt het feest kompleet. Gelukkig kon ik blijven meedraaien, maar de aflossingen werden wel steeds korter.....
Pijn is fijn, toch?
Mijn Strava: https://www.strava.com/athletes/10778731

richard-w
Forum-lid

Gebruikersavatar richard-w 05 jun 2010 20:58

[quote="Geert Jan"]@ richard leuk rondje maar hoe kun je in godsnaam verkeerd fietsen het is alleen maar rechtsom (of linksom)
Wel schandalig dat ik er een aantal plaatjes niet van herken!

Ik heb ook ooh zo zin om een blokje om te gaan. Maar je zou met dit weer maar niet mogen fietsen![/quote]

tsjah zeg het maar zou richtig parrega maar was in 1 keer in wommels:P haha. ik ga normaal altijd richting heerenveen maar wou eens wat anders

geertjan5
Forum-lid

Gebruikersavatar geertjan5 05 jun 2010 22:05

van parrega in 1 keer in wommels? dan heb je wel heel hard gereden. Dat ligt nog wel een stukje uit elkaar:P
daar bij parrega moest je rechts of iets verder bij bolsward rechts. Dan zat je in de goede richting. Even voor de volgende keer;)
Wie vecht kan verliezen, wie niet vecht heeft al verloren.

stephan68
Forum-lid

Gebruikersavatar stephan68 05 jun 2010 22:20

Rondje ringvaart richting Aalsmeer via Voorburg - Leidschendam - Leiden - Leiderdorp - Nieuwe Wetering - Leimuiden. Terug vanaf Aalsmeer naar Rijswijk via Kudelstaart - Rijnsaterwoude - Woubrugge - Hazerswoude-Rijndijk - Zoeterwoude - Zoetermeer - Nootdorp en Delft. Totaal kwam uit op 116 kilometer.

Normaal gesproken rijd ik op zaterdag altijd met de B-groep mee maar de opkomst was niet zo groot omdat bij de club Rijswijk - Stavenisse v.v. op het programma stond. Moest dus "noodgedwongen" met twee A-rijders mee. Had mezelf voorgenomen om te kijken waar het schip zou stranden.

Nou moet zeggen dat ik het aardig bij kon benen. Regelmatig 35-36 km gereden en het gemiddelde kwam uit op 31 km p/u. Heb soms wat kopwerk gedaan maar meer in het tweede en derde wiel gereden. Toch maar een keer proberen op zaterdag met de A-groep mee te gaan.

fredmtb-sport
Forum-lid
Contact

Gebruikersavatar fredmtb-sport 05 jun 2010 22:39

Limburgs mooiste gedaan, wilde de 250 km doen. Door de warmte en daardoor pijn in de voeten het dit keer bij 157 km gelaten. Kan niet altijd feest zijn..............
Met grote groepen tegenwoordig wielrennen op de openbare weg?
Zou verboden moeten worden..........

jay
Forum-lid

Gebruikersavatar jay 06 jun 2010 00:02

Vandaag rondje Markermeer gedaan met wat extra kilometers aan t eind. thuis gekomen met 204.7km op de teller.
On the road S-Works Powered
Off the road (Niet meer)
Http://pina-power.pinkbike.com

depoldertoerist
Forum-lid
Contact

Gebruikersavatar depoldertoerist 06 jun 2010 00:47

De hele dag heb ik ongeduldig zitten wachten totdat ik er op uit mocht. Met lede ogen zag ik het zonnetje aan de hemel staan, maar helaas hielden verplichtingen mij thuis.

Zodra het kon ben ik dus gelijk lekker gaan trappen. Vliegt er halverwege een Wesp of bij in mijn helm. Het beest werd helemaal gek en eerlijk is eerlijk... ik was er ook niet echt rustig op.
in allerijl helm af en op het moment dat m'n zonnebril naar achter vloog, vloog het beest achter weer uit de helm.
Vervolgens lekker doorgetrapt. morgenochtend ga ik er weer eens op uit voor een vroeg rondje.
BIKE to Work. Work to Eat. Eat to live. Live to BIKE

Plaats reactie