Het grote 'off topic' topic
- Enzzo
- Forum-lid HC
- Berichten: 8687
- Lid geworden op: 18 jul 2018 11:21
- Locatie: Frankrijk, Spanje, Italie
Tja al dat serieuze gedoe!!
Wat me vooral opvalt in dit topic is dat iedereen reageert. En dan met name op de conventies die blijkbaar in stenen tafelen uitgehakt zijn.
Laat ze maar lekker een oplossing vinden voor de enorme impasse die ontstaan is! Wie weet komen ze met een compromis, wat is daar slecht aan? Zoals het nu ging was hopeloos toch.
Wat me vooral opvalt in dit topic is dat iedereen reageert. En dan met name op de conventies die blijkbaar in stenen tafelen uitgehakt zijn.
Laat ze maar lekker een oplossing vinden voor de enorme impasse die ontstaan is! Wie weet komen ze met een compromis, wat is daar slecht aan? Zoals het nu ging was hopeloos toch.
Nijdig over 't stuur Van uwen driewieler gebogen Ge waart nog kind
Ge ving nog nie veel wind
Ge ving nog nie veel wind
- borgmonster
- Forum-lid
- Berichten: 863
- Lid geworden op: 11 mei 2006 14:29
PVV heeft niets met fascisme te maken. FvD heeft er wel trekken van, maar kun je ook niet echt fascistisch noemen. Meer een complotpartij met een leider die van 't paadje is. Wel met Enzzo eens dat ik meer vertrouwen heb in BBB dan in de PVV of FvD. Op alle drie partijen zou ik overigens nooit stemmen.
- Enzzo
- Forum-lid HC
- Berichten: 8687
- Lid geworden op: 18 jul 2018 11:21
- Locatie: Frankrijk, Spanje, Italie
Prima. Voor mij zijn het fascisten.borgmonster schreef: ↑16 mar 2023 22:39Wellicht moet je nog eens terugduiken in de schoolboeken om uit te vinden wat fascisme is.
Maar ik wil het wel terugtunen naar rascistische extreemrechtse idioten als je je daar beter bij voelt hoor.
Nijdig over 't stuur Van uwen driewieler gebogen Ge waart nog kind
Ge ving nog nie veel wind
Ge ving nog nie veel wind
-
- Forum-lid HC
- Berichten: 13892
- Lid geworden op: 14 feb 2008 13:47
Dat heb ik al zo vaak gezegd. Maar nee, je moet het altijd maar met de ander oneens zijn of weer een tegen argument hebben.Enzzo schreef: ↑16 mar 2023 22:38 Tja al dat serieuze gedoe!!
Wat me vooral opvalt in dit topic is dat iedereen reageert. En dan met name op de conventies die blijkbaar in stenen tafelen uitgehakt zijn.
Laat ze maar lekker een oplossing vinden voor de enorme impasse die ontstaan is! Wie weet komen ze met een compromis, wat is daar slecht aan? Zoals het nu ging was hopeloos toch.
Je kan ook een keer zeggen prima punt.
Als je dan de boeren als voorbeeld neemt. die roept 2030 die weer 2035.
Nou als je het echt 2035 geregeld hebt, dan heb je het goed gedaan. Die vijf jaar maakt ook niet meer uit.
Had iedereen blij geweest en had je er begin vorig jaar al uit geweest, had een hoop gezeik gescheeld.
Net als EV,s wij gaan het weer verplichten vanaf 2025 zakelijk. Ansich is dat helemaal niet erg, als heel europa dat doet.
Maar niet alleen wij. Straks weer klagen dat het net overbelast is omdat we weer dom aan het laden zijn op maandagavond 6 uur als we ook de oven en kookplaat aan hebben staan.
Doe het nou eens in het geheel. Ga voor stappen doe 50% van je wagenpark in 2025 zat mensen die het prima vinden.
75% in 2027 oid
Hoger inzetten zorgt wel voor innovatie en daar profiteer je als land ook weer van. Ik vind het juist goed dat we een keer het voortouw durven te nemen.
Wat betreft de EV: Juist het zakelijke verkeer kan vaak tussendoor op het werk laden of onderweg bij de snellader. Dat is logisch om daar de stap als eerste te zetten. Dat tussenoplossingen misbruikt worden en daardoor niet werken heeft het Outlader-debacle wel bewezen.
Het is ook niet aan werkgevers om de ideale vakantieauto te verstrekken.
Stikstof vind ik wat anders. Dat is geen op zichzelf staand probleem maar een onderdeel van het geheel ruimtelijke ordening, natuurbescherming, vernieuwing van de landbouw en het wereldwijde voedselvraagstuk. Dat is zo complex dat 2030 niet realistisch is.
Waarschijnlijk zijn we straks blij dat we straks de boeren niet massaal hebben uitgekocht en hun grond hebben volgepropt met vinex-wijken, datacenters, magazijnen en statische pseudonatuur.
Wat betreft de EV: Juist het zakelijke verkeer kan vaak tussendoor op het werk laden of onderweg bij de snellader. Dat is logisch om daar de stap als eerste te zetten. Dat tussenoplossingen misbruikt worden en daardoor niet werken heeft het Outlader-debacle wel bewezen.
Het is ook niet aan werkgevers om de ideale vakantieauto te verstrekken.
Stikstof vind ik wat anders. Dat is geen op zichzelf staand probleem maar een onderdeel van het geheel ruimtelijke ordening, natuurbescherming, vernieuwing van de landbouw en het wereldwijde voedselvraagstuk. Dat is zo complex dat 2030 niet realistisch is.
Waarschijnlijk zijn we straks blij dat we straks de boeren niet massaal hebben uitgekocht en hun grond hebben volgepropt met vinex-wijken, datacenters, magazijnen en statische pseudonatuur.
Campagnolo Ultra Dork
- daniel1975
- Forum-lid HC
- Berichten: 40362
- Lid geworden op: 11 nov 2004 14:14
Sorry, meestal ben ik het deels wel met je eens, maar nu even niet.Ernie C. schreef: ↑17 mar 2023 09:15 Hoger inzetten zorgt wel voor innovatie en daar profiteer je als land ook weer van. Ik vind het juist goed dat we een keer het voortouw durven te nemen.
Wat betreft de EV: Juist het zakelijke verkeer kan vaak tussendoor op het werk laden of onderweg bij de snellader. Dat is logisch om daar de stap als eerste te zetten. Dat tussenoplossingen misbruikt worden en daardoor niet werken heeft het Outlader-debacle wel bewezen.
Het is ook niet aan werkgevers om de ideale vakantieauto te verstrekken.
Werknemers rijden in de leaseauto en dat is hun enige auto. Betalen ze ook fors voor qua bijtelling en soms ook werkgeversbijdrage.
Als je dan niet meer daarmee op vakantie kan heb je wel veel betaald en kun je niet volledig gebruiken.
Promoot 100% EV's, stop met 100% brandstof en belast PHEV een beetje extra, maar laat de mens kiezen.
Less is bore