Wielrenners in de Media (Geenstijl)
Op deze manier op een volle openbare weg naar beneden knallen helpt ook niet echt in de beeldvorming. En dan ook nul marge om eigen of andermans foutjes op te vangen, anders dan pure mazzel met een fractie skills bij de slippert. https://www.dumpert.nl/item/100056751_c34e99dc
Ik vind dit filmpje eigenlijk vrij moeilijk in te schatten.
Ja, het lijkt idd op jakkeren, maar de paar keer dat ik in de bergen heb gefietst voelde ik me ook een paar keer gedwongen om auto's in te halen, terwijl ik echt niet hard naar beneden ging (want daarvoor heb ik echt niet de ervaring en kende ik de weg ook niet)
De situatie in de bocht ziet er idd ook erg ongelukkig uit, zeker dat hij zich er nog tussen door meent te moeten wurmen, maar aangezien stijgend verkeer voorrang heeft denk ik dat de auto het ook niet helemaal goed heeft ingeschat en daardoor de situatie onnodig ingewikkeld maakt. Maar de fietser had waarschijnlijk zelf ook de bus wel moeten zien aankomen.
Ja, het lijkt idd op jakkeren, maar de paar keer dat ik in de bergen heb gefietst voelde ik me ook een paar keer gedwongen om auto's in te halen, terwijl ik echt niet hard naar beneden ging (want daarvoor heb ik echt niet de ervaring en kende ik de weg ook niet)
De situatie in de bocht ziet er idd ook erg ongelukkig uit, zeker dat hij zich er nog tussen door meent te moeten wurmen, maar aangezien stijgend verkeer voorrang heeft denk ik dat de auto het ook niet helemaal goed heeft ingeschat en daardoor de situatie onnodig ingewikkeld maakt. Maar de fietser had waarschijnlijk zelf ook de bus wel moeten zien aankomen.
Dus je weet zelf dat mongool anno 2023 niet meer de juiste betiteling is. Je geeft zelf een prima synoniem. Waarom gebruik je het dan toch....?
- daniel1975
- Forum-lid HC
- Lcsmet
- Forum-lid HC
+1
Misschien moet iedereen zijn/haar lange tenen een beetje intrekken.
Nu lijkt het wel of iedereen wil perse in elk woord een belediging vinden.
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
- Enzzo
- Forum-lid HC
Btw, deels wel mee eens trouwens. Als we alle woorden zomaar schrappen kunnen we net zo goed de hele geschiedenis uitwissen.
Maar in het geval van mongolen vind ik het wel wat genuanceerder liggen.
De vergelijking van mensen met het downsyndroom met een bevolkingsgroep die dezelfde uiterlijke kenmerken vertoont is voor beide partijen beledigend.
Maar in het geval van mongolen vind ik het wel wat genuanceerder liggen.
De vergelijking van mensen met het downsyndroom met een bevolkingsgroep die dezelfde uiterlijke kenmerken vertoont is voor beide partijen beledigend.
Nijdig over 't stuur Van uwen driewieler gebogen Ge waart nog kind
Ge ving nog nie veel wind
Ge ving nog nie veel wind
Is dat wat wij negerinnentetten noemen? Maar dat nu niet meer mogen.