Deelnemers stellen zich voor en een uitgebreid scala aan andere onderwerpen.

Vandaag gefietst in 2010?

Gebruikersavatar
Zorro
Forum-lid HC
Berichten: 6746
Lid geworden op: 01 jan 2008 15:07
Locatie: Almere

Gebruikersavatar Zorro 21 jun 2010 21:48

[quote=".Jeroen."]Hoewel mijn vakantie officieel nog niet begonnen is, hoef ik nog nauwelijks naar school. Tijd om kilometers te vreten.

[/quote]

Jij moet lekker zo doorgaan met zulke opmerkingen ;) :D Zul je veel waardering krijgen van het overgrote en WERKENDE deel hier op het Forum.

Wacht maar....:D

Mvg, Zorro
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock

Gebruikersavatar
geertjan5
Forum-lid
Berichten: 1093
Lid geworden op: 20 nov 2008 18:41
Locatie: Friesland, nabij Sneek

Gebruikersavatar geertjan5 21 jun 2010 23:17

Gisterochtend een rondje getrapt met de TVM ploeg. Was wederom leuk en gezellig:)
Smiddags had ik nog een wedstrijd op het programma. Maar toen ik toch al 80 kilometer in de benen had voordat ik moest beginnen ging allemaal niet zo gemakkelijk. In het begin veel de aanval gekozen en gaten dicht gereden. Waarna ik er later bijna af lag:P Op karakter weer bij het peloton gekomen en vervolgens in het peloton gehangen. Zelfs dit was nog werken met die wind van gisteren. Op het laatste nog wat geprobeerd maar dat was vrij kansloos. Dus in het peloton gefinished.
Al met al een goede 140 a 150 kilometer gereden gisteren. Toen ik thuis kwam ging het lichtje al snel uit:P
Wie vecht kan verliezen, wie niet vecht heeft al verloren.

.jeroen.
Forum-lid
Berichten: 1588
Lid geworden op: 08 jan 2007 09:03
Locatie: Gelderland

.jeroen. 22 jun 2010 17:23

[quote="ZorroI"]
Jij moet lekker zo doorgaan met zulke opmerkingen ;) :D Zul je veel waardering krijgen van het overgrote en WERKENDE deel hier op het Forum.

Wacht maar....:D

Mvg, Zorro

[/quote]


Ik ben me bewust van mijn bevoorrechte positie als scholier :D

Mijn ritje van vandaag begon op het 'platteland'.

Eerst richting Zeddam.
Afbeelding

De muur van Zeddam wordt uiteraard even mee gepakt.
Afbeelding

Als Specialized rijder en lief hebber rij je dan natuurlijk even langs ...
Afbeelding

Vervolgens de brug over en dan 'fahren durch die Deutsche Bundes Republik'. ;)
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

En toen was het alweer tijd voor de bekende klimmetjes rond Berg en Dal/Nijmegen.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

En terug naar huis.
Afbeelding
Afbeelding

fietsendedaan
Forum-lid
Berichten: 37
Lid geworden op: 13 apr 2010 21:24

fietsendedaan 22 jun 2010 17:25

Hmm, zon goed gevoel over gisteren dus nog even een krachttraining er tegen aan gegooid.

36,36km, 24.1 gemiddeld en wederom een goed gevoel!

Gebruikersavatar
martijntijn
Forum-lid
Berichten: 524
Lid geworden op: 12 okt 2005 17:39
Locatie: Dordrecht

Gebruikersavatar martijntijn 22 jun 2010 20:08

Vandaag: Start @Vaujany, afdalen naar voet van Glandon, dan klimmen op zuidzijde van Col du Glandon, afdalen naar La Chambre, klimmen op zuidzijde Col de la Madeleine en weer terug ;)
Vooral de Madeleine, de laatste 3 kilometers van Glandon noordzijde en de klim terug naar Vaujany (5km @10%) waren lekker pittig. Perfect fiets weer vandaag hier! Teller vandaag: 139,3km en 4.957 hoogtemeters:)

bianchisl3
Forum-lid
Berichten: 2823
Lid geworden op: 29 okt 2005 22:48

bianchisl3 22 jun 2010 20:43

Samen met mijn vrouw een rondje Rotte na het werk, in training voor de Retro Ronde :/

Afbeelding

Gebruikersavatar
havana
Forum-lid HC
Berichten: 27920
Lid geworden op: 22 jun 2006 10:54

Gebruikersavatar havana 22 jun 2010 21:35

Vandaag van Zeist naar Amsterdam, met omweg.

Zeist - De Bilt - Groenekan - Achttienhoven - Westbroek - Oud-Maarssenveen - Maarssen - Breukelen - Kockengen - Woerdense Verlaat - De Hoef - Nieuwveen - Zevenhoven - Korteraar - Papenveer - Nieuwveen - Uithoorn - Ouderkerk - Amsterdam.

In totaal 93 km. Heerlijk fietsweertje, niet te warm en weinig wind.

hjvk
Forum-lid
Berichten: 94
Lid geworden op: 16 jul 2009 20:59

hjvk 22 jun 2010 21:46

Net weer de eerste rit na mijn blesures (te wijten aan rot medicijnen), gewoon even een kleine 35 kilometers mijn kuiten rustig losgeschudt met mijn vader.

@Jeroen: heb je altijd een compact camera mee ofzo? Ik fotografeer zelf ook maar om nou elke keer een tasje met een spiegelreflex mee te nemen ;)
Jong broekie ('91)
ex eigenaar 83 koga miyata gentsracer aero (race)
'86 koga miyata terrarunner-e (ATB)
'10 Merida Crossway (werk-woon fiets)
Binnenkort '11 Ridley Pheaton T (redelijk betaalbaar tijdrit beestje, ook voor langere ritten)

trudie
Forum-lid
Berichten: 1473
Lid geworden op: 07 aug 2004 14:35

trudie 22 jun 2010 23:35

Vandaag om 16.30 uur vertrokken voor een ritje naar de Brienenoordbrug v.v.
Een raad van mij: doe dat NOOIT!!
Tjonge, wat een drukte. Vanaf het einde van de Rotte tot op de Brienenoordbrug één grote rij met auto's. En dan heb ik het niet eens over al die kantoren die uitgaan en dus auto's en fietsers die zonder eerst te kijken een uitrit uitkomen.

Poeh, en dat met een nieuwe fiets. ;)
Gelukkig is alles goed gegaan.

Gebruikersavatar
stephan68
Forum-lid
Berichten: 1483
Lid geworden op: 12 jun 2008 22:36

Gebruikersavatar stephan68 22 jun 2010 23:49

Vanavond weer het wekelijkse rondje Westland met de gecombineerde A- en B-ploeg van de club. We waren in totaal met ongeveer 25-30 rijders.

Totaal 45 kilometer met een gemiddelde van 31 kilometer per uur. Was een snel rondje naar mijn mening. Wat rijden die mannen hard zeg! Ook wel lekker hoor zo knoerthard rijden.

Was trouwens druk met wielrenners onderweg.

hjvk
Forum-lid
Berichten: 94
Lid geworden op: 16 jul 2009 20:59

hjvk 23 jun 2010 00:26

Als je een paar uur eerder was was ik je misschien tegengekomen ;)
Jong broekie ('91)
ex eigenaar 83 koga miyata gentsracer aero (race)
'86 koga miyata terrarunner-e (ATB)
'10 Merida Crossway (werk-woon fiets)
Binnenkort '11 Ridley Pheaton T (redelijk betaalbaar tijdrit beestje, ook voor langere ritten)

bever
Forum-lid
Berichten: 2232
Lid geworden op: 19 aug 2009 01:06
Locatie: Agga

bever 23 jun 2010 01:02

Vandaag rondje Den Haag-Leiden-Alphen aan de Rijn-Zoeterwoude-Voorburg-Den Haag.

Vooral dat laatste stuk door Stompwijk was erg grappig...Ik tril nu nog na geloof ik...

65 kilometertjes

Plaats reactie