Geen enkele oorlog duurt eeuwig.
Nog paar jaar ben ik ook bang voor. Maar er komt een moment dat het stopt. Al zie ik momenteel ook niet hoe
Fiets Magazine nr. 12-2024 is nu verkrijgbaar! Bestel jouw exemplaar zonder verzendkosten in onze shop, voor jezelf of als cadeau voor iemand anders!
Ja, dat begrijp ik. Van mij mogen alle boeren ook "gewoon" boer blijven. Ik plaats daar wel een kanttekening bij. De doorgeslagen intensivering moet stoppen. Een boer met meer dan 100 koeien is nog amper boer te noemen, eerder een industrieel ondernemer. Ik pleit dus voor een harmonisch model, zowel voor de transitie als voor de nieuwe boerderij en alle belanghebbende daaromheen: land, boer, supermarkt en vooral de overheid, die de ommezwaai naar puur biologisch zeer ruimhartig moet faciliteren. En ja, de Rabobank moet haar verlies nemen, evenals de zeer laffe Big Agro.mao schreef: ↑24 mar 2023 18:19Kan je nagaan, ondanks dat ze "zakken vol" met geld mee krijgen toch niet willen.......Klein_Verzet schreef: ↑24 mar 2023 13:25 Alle melkveehouders zijn boer, maar niet alle boeren zijn melkveehouder. Kippen-, geiten- en varkenshouders tellen die ook mee? Kortom, mijn berekening was zo royaal nog niet. Kan je nagaan.
Boerderijen zij vaak generatie in de familie , het is a way of live..... daar staat geen bedrag tegen over,...
Begrijp je dat?
Mensen zijn geschift!!mao schreef: ↑25 mar 2023 10:04 1 april is wel erg vroeg van het jaar,
https://www.telegraaf.nl/nieuws/1142580 ... nografisch
Daar heb je uiteraard gelijk in, anderzijds werken de gevolgen van een oorlog lang door.daniel1975 schreef: ↑25 mar 2023 07:37Geen enkele oorlog duurt eeuwig.
Nog paar jaar ben ik ook bang voor. Maar er komt een moment dat het stopt. Al zie ik momenteel ook niet hoe