Vrouwenwielrennen 2021, 2022, 2023 en 2024
Verrassing voor mij, Koster, Ton en Swinkels in de top 11 naast de logische 2de plaats voor Wiebes. Zijn deze 3 dames bekend bij onze Nederlandse forumleden?
Kopecky wordt meer en meer de leading lady van het vrouwenwielrennen. De Nederlandse toppers laten het gisteren toch wat afweten. Waar blijven de crossers Van Empel, Van Anrooij, Pieterse of beperken die hun wegprogramma?
Kopecky wordt meer en meer de leading lady van het vrouwenwielrennen. De Nederlandse toppers laten het gisteren toch wat afweten. Waar blijven de crossers Van Empel, Van Anrooij, Pieterse of beperken die hun wegprogramma?
Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord.
Het spel zit op de wagen, en wat mij betreft terecht.
https://www.hln.be/wielrennen/ik-voel-m ... ~a00bd00e/
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Er zal door de UCI enkel ernstig worden over gedebatteerd als de toppers onder de dames niet meer kunnen winnen.i-mac schreef: ↑26 mar 2023 10:23 Het spel zit op de wagen, en wat mij betreft terecht.
Stel je even het podium van de RVV voor, behalve wat artificiële borsten, make up en gelakte nagels geen enkel verschil met dat van de heren.
Edit, foto toegevoegd van een wereldkampioene bij de dames.
Edit: Tekst aangepast naar "toppers"
Laatst gewijzigd door Lcsmet op 26 mar 2023 12:10, 2 keer totaal gewijzigd.
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
Jaja, te gek met Martina vd P, Wouterina v A en Tamida P . . . . . .Lcsmet schreef: ↑26 mar 2023 11:20Er zal door de UCI enkel ernstig worden over gedebatteerd als de Nederlandse dames niet meer kunnen winnen.i-mac schreef: ↑26 mar 2023 10:23 Het spel zit op de wagen, en wat mij betreft terecht.
Stel je even het podium van de RVV voor, behalve wat artificiële borsten, make up en gelakte nagels geen enkel verschil met dat van de heren.
Er komt een moment dat je wind mee hebt. Pinarello F10 - Ultegra 8050 Di2 - Carbonspeed C50 Tubeless
- daniel1975
- Forum-lid HC
Wat een slechte reactie
Alsof er alleen naar de NL dames wordt gekeken.
Maar de situatie in het artikel geeft gewoon aan hoe absurd het is. Ga lekker toeren, maar geen competitie rijden.
Maar de situatie in het artikel geeft gewoon aan hoe absurd het is. Ga lekker toeren, maar geen competitie rijden.
Less is bore
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Daniel, ik wilde enkel aangeven dat er enkel iets zal veranderen als de toppers, en die komen nu eenmaal uit Nederland, beginnen reageren.daniel1975 schreef: ↑26 mar 2023 11:43 Wat een slechte reactie
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
- daniel1975
- Forum-lid HC
Dan moet je dat ook opschrijven
Less is bore
Er zijn toch ook echt dames uit andere landen waar de Nederlandse dames hun handen vol aan hebben. Of mag het alleen over veldrijden gaan?Lcsmet schreef: ↑26 mar 2023 11:46Daniel, ik wilde enkel aangeven dat er enkel iets zal veranderen als de toppers, en die komen nu eenmaal uit Nederland, beginnen reageren.daniel1975 schreef: ↑26 mar 2023 11:43 Wat een slechte reactie
- daniel1975
- Forum-lid HC
Wie is dat op die foto en in welke discipline?
Sowiso NUL vrouwelijks aan
Sowiso NUL vrouwelijks aan
Less is bore
- daniel1975
- Forum-lid HC
In NL hebben we dit 15jr geleden al meegemaakt.
De persoon Nathalie heb ik destijds leren kennen als warm mens, over het koersen tussen de vrouwen een fundamenteel verschil van mening.
Less is bore