Had ik in het begin ook. Heb gewoon de trainingen verlengt met 2 uur na een tijdje ging join dit ook zelf zo invullen en weet die dat je meer belastbaar bent denk ik.PTBoy schreef: ↑26 mar 2023 18:06Ik heb dit nu weer gehad. Erg frustrerend. De voorgestelde training uitgevoerd, een RPE ingevoerd die lager was dan voorgesteld door de app, en toch is de 4-uur training van morgen gewijzigd in een 2-uur training. Het is lastig je dagen in te delen zo.termi748 schreef: ↑24 mar 2023 12:09 Vreemd trainingsadvies deze week: Zondagavond beschikbaarheid ingevoerd, toen werd er voor vandaag een duurtraining van 3:30 opgegeven. Dinsdag en donderdag de voorgestelde trainingen gedaan. De verwachtte RPE bevestigd en toch veranderd de lange duur naar 2 uur blokjes intensieve duur.
Welke parameter wordt er nog meer gewogen dat dit aangepast wordt?
Ik gebruik Join nu zo'n 8 weken, en ik "mag" nog steeds niet langer fietsen dan 2 uur per training, ondanks dat ik (meestal) drie dagen in de week een beschikbaarheid invoer van 6 uur, en de andere dagen 2 uur per dag.
Als je gewend bent om veel meer uren te maken zou ik dat nu ook gewoon doen. D1 moet altijd kunnen