Ik ben er klaar mee, laat het voorjaar maar komen
Tjonge jonge, wat een “heerlijk” weer vandaag. Ik heb te doen met de kanjers die vandaag hun ronde van Vlaanderen fietsen.
-
- Forum-lid HC
Het is inderdaad niet best, maar na afloop is de voldoening des te groter dat het volbracht is.
De echte slechtweer tochten staan nog steeds in mijn herinnering, terwijl die gewoon met goed weer zijn gereden al redelijk zijn vervaagd!
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!
Wat je wel hebt met dit weer, is dat velen niet van start gaan. Op de anders te drukke hellingen speelt dit dan in je voordeel. Alhoewel de Koppenberg geen cadeau is met dit weer.
-
- Forum-lid HC
niet zo zeuren, vorig jaar op 1 april was het veel slechter. Sneeuw en koudste 1 april ooit!
Ik vind het tegenwoordig met dit soort (met name RVV en AGR) events veel te druk. Met dit weer blijven er wel weg maar op een aantal hellingen is het waarschijnlijk toch een gratis cursus begrip & geduld.
Belangrijkste is dat er geen noemenswaardige valpartijen zijn. Nat en kou is al ellende genoeg.
Belangrijkste is dat er geen noemenswaardige valpartijen zijn. Nat en kou is al ellende genoeg.
Vandaag RVV gereden. Nat, nat en nog eens nat.
Zoals GastheerG stelt, druk te druk zelfs met dit weer.
Voor de koppenberg ongeveer 15-20 minuten stil gestaan omdat ze steeds kleine groepjes door lieten. Daardoor wel naar boven kunnen fietsen met nodig brul werk om de wandelaars aan te kant te dirigeren.
Ben weer voor 10 jaar genezen.
Wel lekker gefietst verder en morgen extra genieten vanaf de bank.
Zoals GastheerG stelt, druk te druk zelfs met dit weer.
Voor de koppenberg ongeveer 15-20 minuten stil gestaan omdat ze steeds kleine groepjes door lieten. Daardoor wel naar boven kunnen fietsen met nodig brul werk om de wandelaars aan te kant te dirigeren.
Ben weer voor 10 jaar genezen.
Wel lekker gefietst verder en morgen extra genieten vanaf de bank.
-
- Forum-lid HC
Vandaag met het zonnetje erbij en een strak blauwe lucht en wat ontluikend groen aan de bomen, toch een beetje idee van voorjaar!
Echter een strakke NO-wind van 4 Bft en een temperatuur van 8 graden maakte het nog niet helemaal waar.
Toch wel een lekker ritje gemaakt.
Echter een strakke NO-wind van 4 Bft en een temperatuur van 8 graden maakte het nog niet helemaal waar.
Toch wel een lekker ritje gemaakt.
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!
-
- Forum-lid HC
Vandaag inderdaad een heerlijk zonnetje, maar wat een koude wind. Dat ik dan ook uitgerekend naar Texel ga helpt daar ook niet aan mee.
Hopelijk over 2 weken met de AGR top weer.
Hopelijk over 2 weken met de AGR top weer.
Het mag gezegd worden: volgende week lijkt het in de regio Rotterdam de hele week droog te blijven. Helaas wel rond het vriespunt. Dat vind ik wel niet erg maar er zijn dan wat mensen die vinden dat er dan meteen zout op de weg gegooid moet worden...
Ride bikes, not tanks!
Vandaag eerste keer opnieuw meegereden met de Cyclos in Marche-en-Famenne.
Vrijwel gans de rit regen, 4°, stevige noordenwind, dus extra koud gevoel.
Laat de lente nu maar komen.
Vrijwel gans de rit regen, 4°, stevige noordenwind, dus extra koud gevoel.
Laat de lente nu maar komen.
Laatst gewijzigd door patrickvb op 03 apr 2023 09:40, 1 keer totaal gewijzigd.