Wat heb jij voor het laatst gekocht?
- daniel1975
- Forum-lid HC
In mijn hoofd zeker niet, hooguit einde puberteit
Less is bore
Ik heb enige tijd geleden beslist dat ik voor eeuwig 28 blijf.
En dat staat niet ter discussie.
Punt.
En dat staat niet ter discussie.
Punt.
Dat systeem ken ik. En dan word je op een dag wakker, en blijk je 60 te zijn geworden……
-
- Forum-lid HC
Hoe je het ook wend of keert, na je 40e is het verstandig om je training anders aan te pakken dan daarvoor. En daar heeft Louise dus een boek over geschreven, die voor een aantal hier ook wel interessant kan zijn.
-
- Forum-lid
Specialized Power mirror zadel (niet S-works) als vervanging van m'n Power pro. Zit ongeveer even hard, grote verschil is dat ik minder druk(punt) ervaar en dat ik veel 'vaster' op het zadel zit. Prima aankoop zgan via Marktplaats.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Even nieuwsgierig: wat veranderd er dan feitelijk?scottwilko schreef: ↑04 apr 2023 22:34 Hoe je het ook wend of keert, na je 40e is het verstandig om je training anders aan te pakken dan daarvoor. En daar heeft Louise dus een boek over geschreven, die voor een aantal hier ook wel interessant kan zijn.
Less is bore
-
- Forum-lid HC
Ik heb het boek nog niet gelezen en ben geen wetenschapper, dus exact aangegeven kan ik dat niet.daniel1975 schreef: ↑05 apr 2023 04:31Even nieuwsgierig: wat veranderd er dan feitelijk?scottwilko schreef: ↑04 apr 2023 22:34 Hoe je het ook wend of keert, na je 40e is het verstandig om je training anders aan te pakken dan daarvoor. En daar heeft Louise dus een boek over geschreven, die voor een aantal hier ook wel interessant kan zijn.
Maar naar ervaring, explosiviteit zwakt af en het lichaam heeft meer rust nodig tussen de trainingen. (Oh en de flexibiliteit die ik toch al nooit had, is er ook niet beter op geworden)
Klopt allemaal, maar helaas had ik daar geen boek voor bij de hand destijds.scottwilko schreef: ↑05 apr 2023 12:27Ik heb het boek nog niet gelezen en ben geen wetenschapper, dus exact aangegeven kan ik dat niet.daniel1975 schreef: ↑05 apr 2023 04:31Even nieuwsgierig: wat veranderd er dan feitelijk?scottwilko schreef: ↑04 apr 2023 22:34 Hoe je het ook wend of keert, na je 40e is het verstandig om je training anders aan te pakken dan daarvoor. En daar heeft Louise dus een boek over geschreven, die voor een aantal hier ook wel interessant kan zijn.
Maar naar ervaring, explosiviteit zwakt af en het lichaam heeft meer rust nodig tussen de trainingen. (Oh en de flexibiliteit die ik toch al nooit had, is er ook niet beter op geworden)
Nu geeft mijn garmin na een ritje van twee uur aan dat ik 72 uur hersteltijd nodig zou hebben.
Daar hou ik mij niet aan, maar ik merk wel dat als ik drie dagen achter elkaar fiets, ik een aanzienlijke hoeveelheid vermoeidheid opbouw
Courir c'est mourir un peu