Wat heb jij voor het laatst gekocht?
- daniel1975
- Forum-lid HC
Die heb ik ooit gesloopt met een klein steentje. Zat in schoenplaatje geklemd en ik even serieus hard inklikken.
Veer kaopt, en dan een ramp om die weer erin te krijgen onderweg.
Voor mij nooit geen blades meer.
Veer kaopt, en dan een ramp om die weer erin te krijgen onderweg.
Voor mij nooit geen blades meer.
Less is bore
Nooit geen = altijd?
Die blades zitten inderdaad niet echt gezekerd kwam ik gisteren achter. Ik gebruik ze al jaren zonder gedoe. Maar er zit altijd wat lichte speling op de as. Wordt ook niet erger. Alleen die blade2 zijn gewoon niet fatsoenlijk te demonteren zonder dat stukje gereedschap. En met 4 sets in omloop is het wel een goede investering.
Die blades zitten inderdaad niet echt gezekerd kwam ik gisteren achter. Ik gebruik ze al jaren zonder gedoe. Maar er zit altijd wat lichte speling op de as. Wordt ook niet erger. Alleen die blade2 zijn gewoon niet fatsoenlijk te demonteren zonder dat stukje gereedschap. En met 4 sets in omloop is het wel een goede investering.
Ride bikes, not tanks!
Shimano XC300 mtb/gravelschoenen.
Ik had maanden geleden de blauwe versie gekocht, zoals steeds bij Shimano maat 46.
Doordat de fiets veel vertraging had, de schoenen nog niet kunnen testen. Nu zijn die écht te groot. Zelfs met extra zooltje en padding aan de hiel.
Helaas dus te laat om terug te sturen.
Dus die gaan de verkoop in en de witte besteld in maat 45.
Dus als iemand de schoenen in maat 46 kan gebruiken, PB me
Ik had maanden geleden de blauwe versie gekocht, zoals steeds bij Shimano maat 46.
Doordat de fiets veel vertraging had, de schoenen nog niet kunnen testen. Nu zijn die écht te groot. Zelfs met extra zooltje en padding aan de hiel.
Ik zou juist verwachten dat je voor het gravelen een donkere schoen zou willen hebben.hayes schreef: ↑05 apr 2023 20:57 Shimano XC300 mtb/gravelschoenen.
En net daarom doe ik het andersom
Fiets is bedoeld voor 60-70 % woonwerk en de rest gravel.
Wit vind ik best makkelijk en mooi. Ik steek m'n schoenen om de paar maand eens in de wasmachine. Komen ze er schoon wit weer uit.
Fiets is bedoeld voor 60-70 % woonwerk en de rest gravel.
Wit vind ik best makkelijk en mooi. Ik steek m'n schoenen om de paar maand eens in de wasmachine. Komen ze er schoon wit weer uit.
- borgmonster
- Forum-lid
De mensen om je heen weten het al 31 jaar dat je geen 28 meer bent. Dat is het moment dat je snapt waarom iedereen al die tijd zo meewarig naar je keek.
ex-CUBE Litening full carbon Ultegra 3x10
ex-Benotto SL Campagnolo Record 2x6
ex-Benotto SL Campagnolo Record 2x6
Elite Direto XR-T.
Basso Astra - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/
Nieuwe fietsbril van decathlon zonder montuur.
In de beugels zit ik net iets te vaak tegen de bovenkant van mijn montuur te kijken.
Levertijd is wel meer dan een week.
In de beugels zit ik net iets te vaak tegen de bovenkant van mijn montuur te kijken.
Levertijd is wel meer dan een week.
- Bijlagen
-
- 2528F21D-8525-4546-B629-E063171AB944.jpeg (11.61 KiB) 2004 keer bekeken