Ik vind klimmen ook de mooiste discipline die er is, maar dat komt ook omdat ik mijn gewicht wel mee heb en toch wel relatief makkelijk omhoog rij. Klimmen rij ik rond de 270-300w omhoog bij 65kg en als ik 20min echt mijn best doe kom ik aan 320w, maar goed dat hou ik geen 60min vol.jakkel schreef: ↑14 mar 2023 17:28Ik ben jaloers op mensen die goed kunnen klimmen. Klimmen is voor mij de meest pure vorm van het fietsen op zich. Ik doe het super graag, maar ik heb het nooit echt goed gekund. Teveel gehark en gesleur.NuitKor schreef: ↑14 mar 2023 17:24Knap werk.raven14 schreef: ↑14 mar 2023 16:29 Mijn madame is boven geraakt vanuit Bedoin in 1h24 . Dat is wel 10j geleden, ze was toen prille veertiger en reed nog competitie. Ikzelf heb nooit een relevante tijd gezet, ben er maar 1 keer geweest en toen reed ik net een maandje of 3-4 met de racefiets. Staat nog steeds op mijn to-do list maar ik ga er niet speciaal voor afreizen...
Toen ik er in 2017 was had ik in 2016 en begin 2017 niet zoveel gefietst als ik normaal doe. Ben dus nog steeds wel benieuwd of onder de 1m20 lukt, maar ik ga er niet speciaal mijn vakantie op aanpassen.
Ik heb afgelopen jaar het tijdrijden ontdekt en ondanks dat ik niet een pure tijdrijder ben qua kracht vind ik dit wel erg mooi om te doen, denk dat dat wel ongeveer hetzelfde is als jij met klimmen hebt. Ik ben dan van mezelf wel weer makkelijk aerodynamisch, maar mis nog wel wat raw power zeg maar.