Wat heb jij voor het laatst gekocht?
-
- Forum-lid HC
Beide
Daar kan ik mee leven
Een hoop binnenbandjes Schwalbe SV 15 60mm ventiel, dat wil zeggen, als DPD erin slaagt om ze te leveren.
Volgens hun (DPD), hebben ze mijn parcel vandaag geleverd, terwijl ik niet thuis was. Er zat geen briefje in de brievenbus en de buren hebben ook niets ontvangen, maar hun hebben het wel geleverd volgens track and trace ...
Trustpilot staat echt vol met zo een verhalen over DPD, niet te geloven. En dat zijn dan enkel klachten over vandaag en gisteren. Ongelooflijk dat zo een bedrijf kan blijven bestaan!
Volgens hun (DPD), hebben ze mijn parcel vandaag geleverd, terwijl ik niet thuis was. Er zat geen briefje in de brievenbus en de buren hebben ook niets ontvangen, maar hun hebben het wel geleverd volgens track and trace ...
Trustpilot staat echt vol met zo een verhalen over DPD, niet te geloven. En dat zijn dan enkel klachten over vandaag en gisteren. Ongelooflijk dat zo een bedrijf kan blijven bestaan!
Ik haalde net mijn pakketje uit de papiercontainer terwijl de buren gewoon thuis waren. Gelukkig is hij gisteren geleegd en niet vandaag
Basso Astra - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/
Verleden jaar is DPD een carbon voorvork die ik bij Carbonda had besteld kwijt geraakt in het depot in Mechelen (B). Ik ben zelf in het depot mee gaan zoeken, en dat mag je letterlijk nemen, ik ben met een werknemer van DPD in alle hoekjes en kantjes van het depot gaan zoeken, maar niet gevonden. Ik ga niet beweren dat er daar honderden pakketten lagen, maar tientallen zeker.
Hier ook slechte ervaringen met DPD. PostNL en DHL laat ik altijd bij een parcelshop bezorgen, want die zitten op loopafstand
Bianchi Infinito - Ultegra R8000 - FFWD F4R FCC/DT240
Surly Cross Check - 105 11s - DT RR511/DT350
Surly Cross Check - 105 11s - DT RR511/DT350
Iedereen zijn eigen ervaringen. Wij versturen een paar duizend pakjes per maand met postNL, Bpost, DPD, UPS, Fedex. Over elke verzender zijn wel goede en slechte verhalen te vertellen, behalve Fedex maar daar zijn we net vorige maand mee begonnen.
DHL zijn we mee gestopt omdat er veel kwijtraakte (en dan alleen maar duurdere kleine pakjes)
DHL zijn we mee gestopt omdat er veel kwijtraakte (en dan alleen maar duurdere kleine pakjes)
Momenteel is een wielsetje van mij al 3 weken kwijt via DHL. Ik verstuur nooit via DHL maar Marktplaats had een deal voor €1 verzending. Meteen spijt van. Pakket zou "te groot" zijn. Jaja, deze doos heb ik een paar keer verstuurd, ook via DHL.
Afijn, dinsdag zou het pakket dan toch geleverd worden bij de koper. Eerst zien dan geloven!
Afijn, dinsdag zou het pakket dan toch geleverd worden bij de koper. Eerst zien dan geloven!