Wielerseizoen 2023
Zouden die andere figuren in de kopgroep nu echt het idee gehad hebben dat ze Pogi konden kloppen of hebben ze gewoon vol voor het podium gereden? Ik vind het toch wel een bizarre tactiek van al die ploegen.
Ook in de achtervolgende groep veel rare keuzes. Dat gat had dicht kunnen en moeten zijn voor de Gulperberg.
Die auto was echt beschamend. Hoe haal je het laatste beetje (fictieve) spanning uit je koets?
Ook in de achtervolgende groep veel rare keuzes. Dat gat had dicht kunnen en moeten zijn voor de Gulperberg.
Die auto was echt beschamend. Hoe haal je het laatste beetje (fictieve) spanning uit je koets?
Campagnolo Ultra Dork
-
- Forum-lid
Ik denk dat Van Vliet Pogi graag op de erelijst wilde ![😁](//cdn.jsdelivr.net/gh/twitter/twemoji@latest/assets/svg/1f601.svg)
Ik doe niet aan smilies. Maar elke tweede hersencel herkent het cynisme van mijn bericht.
(Overigens rij ik met een Belgisch paspoort in een auto met Nederlands nummerbord)
Niet zijken maar reiden !
- Enzzo
- Forum-lid HC
Ik zat ook met die gedachte ja! Vooral Jumbo had wel iets meer kunnen doen voor Benoot toch?!Ernie C. schreef: ↑16 apr 2023 17:49 Zouden die andere figuren in de kopgroep nu echt het idee gehad hebben dat ze Pogi konden kloppen of hebben ze gewoon vol voor het podium gereden? Ik vind het toch wel een bizarre tactiek van al die ploegen.
Omen lag er al snel af (waar is die gebleven?!)
En verder was er echt nul initiatief vanuit die achtervolgende groep terwijl ze toch echt op grijpbare afstand zaten.
Aan de andere kant had ik wel sterk het idee dat Pogacar de gashandle maar ¾ open had. Dus dat hij een beetje op reserve reedt om een eventuele aanvan van achteruit nog te kunnen counteren.
Nijdig over 't stuur Van uwen driewieler gebogen Ge waart nog kind
Ge ving nog nie veel wind
Ge ving nog nie veel wind
Dat screenshot is natuurlijk suggestief.
Zo kan je van elke auto die voorbij moet wel screenshot nemen.
Neemt niet weg dat van Vliet niet zo uitbundig moet supporteren als hij er voorbij gaat.
En er zolang zo dicht voor blijven is zeker 'not done'.
Echter zie ik ook geen jurymotor direct ingrijpen.
Neemt niet weg dat van Vliet niet zo uitbundig moet supporteren als hij er voorbij gaat.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Tuurlijk is dat beeld suggestief. Maar Van Vliet heeft nooit onder stoelen of banken gestoken dat Pogi wel een mooie winnaar zou zijn.Theo V schreef: ↑16 apr 2023 18:09 Dat screenshot is natuurlijk suggestief.
Hij moet gewoon professioneel blijven en dus neutraal zijn.
Less is bore
- daniel1975
- Forum-lid HC
En toch, nu ik er eens goed over nadenk: dit is dé manier om problemen met de finishfoto te voorkomen ![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
Less is bore
Dikwijls hoor ik verhalen van Franse koersen waar veel hulp gegeven wordt door auto's en brommers.
Ik moet zeggen hoe in deze wedstrijd auto en brommers dikwijls veel te dicht bij een koploper rijden echt bizar.
Samen met het incident van het slecht opgestelde finishfototoestel heb ik wel moeite om die organisatie nog echt serieus te nemen.
Ik moet zeggen hoe in deze wedstrijd auto en brommers dikwijls veel te dicht bij een koploper rijden echt bizar.
Samen met het incident van het slecht opgestelde finishfototoestel heb ik wel moeite om die organisatie nog echt serieus te nemen.
Een finishfoto voor een 2 plaats zat er nochtans aan te komen...daniel1975 schreef: ↑16 apr 2023 18:47 En toch, nu ik er eens goed over nadenk: dit is dé manier om problemen met de finishfoto te voorkomen![]()