Ik ben er klaar mee, laat het voorjaar maar komen
-
- Forum-lid HC
Gelukkig regent het weer hier, was al twee dagen droog......
Gisteren niet op de fiets geraakt. Gelukkig wel nog zonnig weer hier in het uiterste westen vanmorgen.
Maar echt wel niet warm. Dus weer de Perfetto aan. Uiteindelijk het laatste uur 'n beenstukken uitgedaan, maar vooral omdat ik het echt wilde.
Nog nooit zo laat een deftig mooi weer ritje kort/kort kunnen doen als dit voorjaar.
Maar echt wel niet warm. Dus weer de Perfetto aan. Uiteindelijk het laatste uur 'n beenstukken uitgedaan, maar vooral omdat ik het echt wilde.
Nog nooit zo laat een deftig mooi weer ritje kort/kort kunnen doen als dit voorjaar.
-
- Forum-lid HC
Lekker Nederlands forum hier, lekker klagen en zeuren over het weer!
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!
- daniel1975
- Forum-lid HC
Tis hier weer grijs, soms motregen en 8-9 gr.
Het wil maar geen fatsoenlijk stabiel weer worden
Less is bore
Mede daardoor flinke motivatiedip. Ik blijf lekker niets doen, wat Jim ook mag zeggen daarvan. N+1 concretiseren.daniel1975 schreef: ↑16 apr 2023 12:37 Tis hier weer grijs, soms motregen en 8-9 gr.
Niet zijken maar reiden !
- daniel1975
- Forum-lid HC
Motivatiedip valt hier eigenlijk wel mee, maar tis gewoon niet fijn. Je doet er alleen zo weinig aan
Less is bore
Gisteren eindelijk lenteweer, wel koude wind. Niet gefietst, tuin had aandacht nodig.
Vandaag toertocht gereden, geen zon te bespeuren, opnieuw koude wind uit N. Temperatuur < 10 gr.
Voorlopig blijven de overtrekjes en beenstukken noodzakelijk.
Toertocht Massemen - Steenhuize - Massemen was overigens mooi, overwegend rustige straten.
3 euro inschrijvingsgeld (!).
Vandaag toertocht gereden, geen zon te bespeuren, opnieuw koude wind uit N. Temperatuur < 10 gr.
Voorlopig blijven de overtrekjes en beenstukken noodzakelijk.
Toertocht Massemen - Steenhuize - Massemen was overigens mooi, overwegend rustige straten.
3 euro inschrijvingsgeld (!).
- daniel1975
- Forum-lid HC
Kennen jullie dat weerbericht wat paar dagen 17-19gr voorspelde voor komende week?
Less is bore
Ja dat was hetzelfde die ook een prachtige 2de week paasvakantie voorspelde.daniel1975 schreef: ↑16 apr 2023 20:02 Kennen jullie dat weerbericht wat paar dagen 17-19gr voorspelde voor komende week?