Dat had ik ook kort geleden. Gelukkig wel een briefje in de bus dat het pakketje daarin lag!
Wat heb jij voor het laatst gekocht?
- borgmonster
- Forum-lid
ex-CUBE Litening full carbon Ultegra 3x10
ex-Benotto SL Campagnolo Record 2x6
ex-Benotto SL Campagnolo Record 2x6
Je bent altijd afhankelijk van 2 factoren. Bedrijfsproces en bezorger. GLS vind ik een drama, duurt altijd lang en de track en trace klopt voor geen meter, maar de bezorger hier is een harde werker en echt een top gozer. DPD is snel, ze hebben hier 2 bezorgers. De ene is een lapzwans die andere is wel een prima vent. DHL Parcel duurt lang en ze hebben hier studenten voor ze werken of figuren met volledig afgetrapte bussen. De helft van de pakketjes zijn beschadigd en ik heb ze eens hier om 22:45 voor de deur gehad. Dat vond ik niet zo cool. DHL Express is wel goed. Compleet ander bedrijf en netwerk lijkt wel.
Bij andere postcodes kan de situatie compleet anders zijn.
Ik doe ook wat lcsmet doet. Foto maken en/of klacht sturen naar de winkel/leverancier. Zij betalen de rekening en kiezen de partijen die de spullen mogen leveren. Jij bent als ontvangende partij helemaal niets voor ze.
Bij andere postcodes kan de situatie compleet anders zijn.
Ik doe ook wat lcsmet doet. Foto maken en/of klacht sturen naar de winkel/leverancier. Zij betalen de rekening en kiezen de partijen die de spullen mogen leveren. Jij bent als ontvangende partij helemaal niets voor ze.
-
- Forum-lid HC
Ja DHL express lijkt compleet anders, binnen 48 heb ik bv die Berk zadels altijd binnen en volledig volgens planning.
De rest gooit het gewoon voor de deur en belt 1x thuis of niet. Andere kant hoef ik het niet te halen en heb ik mijn spullen vlot, wel even oppassen voor een vakantie.
De rest gooit het gewoon voor de deur en belt 1x thuis of niet. Andere kant hoef ik het niet te halen en heb ik mijn spullen vlot, wel even oppassen voor een vakantie.
De laatste tijd wat vaker offroad aan het rijden. Misbruik tot op heden daarvoor mijn trekkingfiets maar dat is heel veel stuiteren en ik moet ook zeer kieskeurig zijn qua veld- en boswegen die ik neem. Polsen, kont, (en het "zaakje") etc vinden het stuiteren ook maar niks.
Dan toch maar de poeplap getrokken en een ATB uit de XC categorie gekocht, nu wachten op levering. T'is een Canyon Lux CF SL 7 (non-trail variant) geworden. Totale overkill, die fiets kan meer dan ik ach, materiaal-fetisj met een YOLO sausje.
Dan toch maar de poeplap getrokken en een ATB uit de XC categorie gekocht, nu wachten op levering. T'is een Canyon Lux CF SL 7 (non-trail variant) geworden. Totale overkill, die fiets kan meer dan ik ach, materiaal-fetisj met een YOLO sausje.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Fraai ding!
Waarom niet de trail? Die is best stukje meer capabel en meer vergevingsgezind.
Waarom niet de trail? Die is best stukje meer capabel en meer vergevingsgezind.
Less is bore
Ik heb er al twee in gebruik en ben er tevreden over. M.a.w., ik bel en mensen gaan aan de kant En de looks zijn misschien nog wel het belangrijkste. Want deze bel staat gewoon goed op een stuur. Net naast de stuurpen valt ie bijna niet op.
Ride bikes, not tanks!