Ik ben er klaar mee, laat het voorjaar maar komen
Het was echt deprimerend vandaag.
Ik ben 2,5h weg geweest voor 5 nieuwe tegeltjes in VV maar geen moment echt plezier gehad op de fiets.
Het was grauw, net niet mistig maar er zat wel nevel op mijn bril.
Temperatuur was ook maar zo zo.
Wattage was best prima maar totaal geen snelheid en mijn langzaamste ritje van het jaar denk ik.
Ik ben 2,5h weg geweest voor 5 nieuwe tegeltjes in VV maar geen moment echt plezier gehad op de fiets.
Het was grauw, net niet mistig maar er zat wel nevel op mijn bril.
Temperatuur was ook maar zo zo.
Wattage was best prima maar totaal geen snelheid en mijn langzaamste ritje van het jaar denk ik.
Vooralsnog geen enkele dag van 20 graden voorspeld in april en ook deze maand weer alleen een paar echt zonnige dagen in het begin van de maand. Het is om depressief van te worden.
Een paar dagen geleden zou het nog 23 graden worden komend weekend.
Een paar dagen geleden zou het nog 23 graden worden komend weekend.
Campagnolo Ultra Dork
Hier bij ons was het wel een zonnig weekend. Alleen een schrale noordoostenwind gooide roet in het eten. Maar op een terras uit de wind was het heel er aangenaam. Ieder nadeel heb …
Ik had sinds heel lang een vrije zondag. In de ochtend niet opgestapt na een heel koud loopje met de hond, in de hoop dat in de middag de beloofde zon kwam. Het is een biertje voor de tv geworden.
Komende 3 dagen echt mooi, dan weer richting het weekend nat en daarna lijkt het nondejus weer kouder en guur te gaan worden. We gaan de lente dit jaar overslaan denk ik
Komende 3 dagen echt mooi, dan weer richting het weekend nat en daarna lijkt het nondejus weer kouder en guur te gaan worden. We gaan de lente dit jaar overslaan denk ik
Ik pak ze wel weer in de afdaling
- daniel1975
- Forum-lid HC
De hele 14-daagse is weer naar beneden bijgesteld.
Maar prima als we de lente overslaan, zomer vanaf 1 mei kan ik mee leven
Maar prima als we de lente overslaan, zomer vanaf 1 mei kan ik mee leven
Less is bore
Ik word er ook echt knettergek van. Elke keer wordt er volgende week goed weer voorspeld.. En dan verdwijnt het net zo hard weer.
Dat wordt dan toch nog maar wat meer binnen fietsen, begin juni naar de Alpen en dan wil ik toch echt al wel een beetje fit zijn..
Dat wordt dan toch nog maar wat meer binnen fietsen, begin juni naar de Alpen en dan wil ik toch echt al wel een beetje fit zijn..
Mooi klaagtopic is dit Doe graag mee trouwens. Maar ik ben allang blij dat het droog is. Afgelopen twee weken dik 600km gereden. Begint er weer op te lijken. Nu de temperatuur nog ja.
Vanmiddag geven ze hier in Rotterdam toch 14 graden op. Dus dat wordt gewoon korte broek aan!
Vanmiddag geven ze hier in Rotterdam toch 14 graden op. Dus dat wordt gewoon korte broek aan!
Ride bikes, not tanks!
Haha, inderdaad. Maar ik denk dat we dit jaar toch echt recht van klagen hebben. In mijn geval ook vaak slecht weer als ik tijd heb om te fietsen. Ik heb nog nooit zo'n pover voorjaar gehad qua kilometers en ook goesting.
Ik pak ze wel weer in de afdaling
Nou als het zo doorgaat wordt dat klagen over die warmte pas in 2030 of was het nu 2035.
Ik had na het mooie weer van zaterdag, goede hoop voor zondag en een leuke rit gepland........maar ik schoot zondag direct weer diep terug in de winterdepressie en ben de deur niet uit geweest.