Vandaag gefietst in 2010?
[quote="BianchiSL3"]Eigenlijk geen tijd vandaag maar het was echt te mooi weer. Snel een miniatuur-rondje gemaakt. Slechts 36km.
[/quote]
Hee, rottemeren, daar ben ik vanmiddag ook met Ace1978 geweest,'trainen' voor de koppeltijdrit, maar ja, met dit weer kun je beter genieten van de zon . Lekker 86km weggetrapt.
[/quote]
Hee, rottemeren, daar ben ik vanmiddag ook met Ace1978 geweest,'trainen' voor de koppeltijdrit, maar ja, met dit weer kun je beter genieten van de zon . Lekker 86km weggetrapt.
~live fast, die young ~
[quote="girlinred"][quote="BianchiSL3"]Eigenlijk geen tijd vandaag maar het was echt te mooi weer. Snel een miniatuur-rondje gemaakt. Slechts 36km.
[/quote]
[/quote]
Erg maar waar, ik had daar nog nooit gefietst. Mooi rondje, moet ik vaker doen! Heerlijk weer en een goede duurtraining voor de tijdrit Vlammen doen we op de dag zelf wel...
[/quote]
[/quote]
Erg maar waar, ik had daar nog nooit gefietst. Mooi rondje, moet ik vaker doen! Heerlijk weer en een goede duurtraining voor de tijdrit Vlammen doen we op de dag zelf wel...
[quote="Ace1978"][quote="girlinred"][quote="BianchiSL3"]Eigenlijk geen tijd vandaag maar het was echt te mooi weer. Snel een miniatuur-rondje gemaakt. Slechts 36km.
[/quote]
[/quote]
Erg maar waar, ik had daar nog nooit gefietst. Mooi rondje, moet ik vaker doen! Heerlijk weer en een goede duurtraining voor de tijdrit Vlammen doen we op de dag zelf wel...[/quote]
Lol, ik ben gister ook bij de Rottemeren geweest
Was er ook vrij druk met fietsers, wat opzich wel logisch is met dat weer
Stukje schelpenpad bij Bergschenhoek:
En nog flink wat hoogtemeters gescoord :rolleye::
84 km lekker rustig peddelen
[/quote]
[/quote]
Erg maar waar, ik had daar nog nooit gefietst. Mooi rondje, moet ik vaker doen! Heerlijk weer en een goede duurtraining voor de tijdrit Vlammen doen we op de dag zelf wel...[/quote]
Lol, ik ben gister ook bij de Rottemeren geweest
Was er ook vrij druk met fietsers, wat opzich wel logisch is met dat weer
Stukje schelpenpad bij Bergschenhoek:
En nog flink wat hoogtemeters gescoord :rolleye::
84 km lekker rustig peddelen
Zo te horen een erg geliefde plek die Rottemeren.
Komt mij ook zo bekend voor; oh ja ik heb gisteren daar ook nog even gereden tijdens mijn rondje van 60 KM (helaas kon niet langer vanwege ander bezigheden). Was wel stervens druk met al die andere fietsers, maar goed te doen.
Was prima te doen met dit heerlijke weer. Misschien zo nog een kort tochtje voor het ander weer wordt.
Komt mij ook zo bekend voor; oh ja ik heb gisteren daar ook nog even gereden tijdens mijn rondje van 60 KM (helaas kon niet langer vanwege ander bezigheden). Was wel stervens druk met al die andere fietsers, maar goed te doen.
Was prima te doen met dit heerlijke weer. Misschien zo nog een kort tochtje voor het ander weer wordt.
[quote="ferry1982"]ja rottemeren is tegenwoordig ook mijn vaste ritje[/quote]
Is een mooi stuk, alleen ruim half uur vanaf huis om daar te komen en dan nog door de prachtige stad heen.... . Gisteren doorgereden naar Gouda-Haastrecht-Stolwijk en via Lekkerkerk naar huis, heerlijk!
Is een mooi stuk, alleen ruim half uur vanaf huis om daar te komen en dan nog door de prachtige stad heen.... . Gisteren doorgereden naar Gouda-Haastrecht-Stolwijk en via Lekkerkerk naar huis, heerlijk!
~live fast, die young ~