Wat heb jij voor het laatst gekocht?
-
- Forum-lid
continental grand prix 5000 25mm €72,48 voor 2
Mocht er lek gereden worden kan ik gelijk vervangen
Mocht er lek gereden worden kan ik gelijk vervangen
Elke bocht is mooi, het is maar net hoe snel je hem neemt.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Mooi spul dat Rab.
Je had toch eerst een andere kijker gekocht??
Less is bore
Vittoria Mezcal G2 TLR
Vittoria Barzo G2 TLR
Schwalbe Doc Blue
De ventielen heb ik al. Wordt mijn eerste keer tubeless.
Deze banden hebben een tanwall en dat vind ik op mijn mtb wel zo mooi.
Mijn canyon mtb is 5 jaar geleden ofwel zo’n 3.000km geleden geleverd met conti king banden maar de binnenband komt nu op meerdere plekken door de wang heen. Net alsof het karkas in de band kapot is gegaan op meerdere plekken. Heel vreemd en dat heb ik nog nooit eerder gezien. Het profiel is nog erg goed namelijk.
Vittoria Barzo G2 TLR
Schwalbe Doc Blue
De ventielen heb ik al. Wordt mijn eerste keer tubeless.
Deze banden hebben een tanwall en dat vind ik op mijn mtb wel zo mooi.
Mijn canyon mtb is 5 jaar geleden ofwel zo’n 3.000km geleden geleverd met conti king banden maar de binnenband komt nu op meerdere plekken door de wang heen. Net alsof het karkas in de band kapot is gegaan op meerdere plekken. Heel vreemd en dat heb ik nog nooit eerder gezien. Het profiel is nog erg goed namelijk.
na heen en weer tobben, reviews doorlezen en kijken een wahoo roam V2 besteld bij futurum.
was een strijd met garmin 840 beide redelijk aan elkaar gewaagd denk ik, garmin een hele hoop functies die ik nooit zou gebruiken.
heb momenteel een BoltV1 (ergens van 2017) da zal al een mooie stap vooruit zijn
was een strijd met garmin 840 beide redelijk aan elkaar gewaagd denk ik, garmin een hele hoop functies die ik nooit zou gebruiken.
heb momenteel een BoltV1 (ergens van 2017) da zal al een mooie stap vooruit zijn
And if it's fast or slow
All I really know is I'm gonna enjoy the ride (Krewella- Enjoy the ride)
All I really know is I'm gonna enjoy the ride (Krewella- Enjoy the ride)