Hallo allen,
De zoektocht naar een nieuwe fietshelm is begonnen.
Helaas ben ik gezegend met een behoorlijke lange grote kop waardoor veel helmen op mijn hoofd lijken te liggen. Dit ziet er niet uit. Dus een fietshelm moet ik eerst kunnen passen voordat ik hem koop.
Nu gaan we morgen naar Schiphol om iemand weg te brengen en heb ik de rest van de dag tijd om te shoppen voor een nieuwe helm.
Adviezen voor merken en types helm zijn altijd welkom maar wie weet grote fietswinkels met veel keus qua helmen tussen amsterdam en Leeuwarden?
We gaan waarschijnlijk over de afsluitdijk maar ook via de polder terug is geen probleem.
grote racefiets winkel tussen Amsterdam en Friesland
Shit verkeerde kanaal
Voor Kroone Liefting/Broekhuis kun je makkelijk 45 minuten rekenen vanuit Schiphol momenteel wegens weg werkzaamheden in het dorp.
Ik zou eerst bij Piet de Wit in Wormer kijken en daarna pas bij KL. Eenmaal in Limmen zit je een beetje vervelend qua locatie om daarna makkelijk terug naar FRL te kunnen rijden.
Ik zou eerst bij Piet de Wit in Wormer kijken en daarna pas bij KL. Eenmaal in Limmen zit je een beetje vervelend qua locatie om daarna makkelijk terug naar FRL te kunnen rijden.
-
- Forum-lid HC
En iets omrijden via Utrecht?
Mantel mega store heeft volgens mij de meeste keuze.
Of via 12go biking? Dat is in ieder geval een grote winkel. Hebben vast ook veel helmen.scottwilko schreef: ↑25 apr 2023 08:19 En iets omrijden via Utrecht?
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?
Bedankt,
Bij Piet de Wit goed geslaagd. Het is een specialized Echelon II geworden. Zit echt perfect!
Bedankt allen voor de hulp.
Bij Piet de Wit goed geslaagd. Het is een specialized Echelon II geworden. Zit echt perfect!
Bedankt allen voor de hulp.