Canyon
-
- Forum-lid
- Berichten: 138
- Lid geworden op: 15 nov 2014 16:39
Ai, dat hoop ik toch niet.
het gaat om dit model en dan maat M, de overige maten hebben een wel meer gerichte datum, kleur is ook pas van begin dit jaar op de markt. lijkt me niet dat deze er zo snel uit gaat:
https://www.canyon.com/nl-nl/racefietse ... e=R065_P11
het gaat om dit model en dan maat M, de overige maten hebben een wel meer gerichte datum, kleur is ook pas van begin dit jaar op de markt. lijkt me niet dat deze er zo snel uit gaat:
https://www.canyon.com/nl-nl/racefietse ... e=R065_P11
- daniel1975
- Forum-lid HC
- Berichten: 40086
- Lid geworden op: 11 nov 2004 14:14
Cool kleurtje!
Less is bore
Ik fiets momenteel op een Grizl (sinds november) en een Endurace (2017).
De endurace was nodig omdat ik artrose in mijn nek en een nekhernia heb (had?).
Nu ik de hele winter buiten heb doorgefietst merk ik dat ik weer wat dieper kan zitten.
Daarmee komt de Ultimate binnen bereik.
Ik ben met name gecharmeerd van de CF SL 8 Aero.
Weten jullie of de geometrie sterk verschilt van die van mijn oude Endurace (die ik online niet vind)?
De endurace was nodig omdat ik artrose in mijn nek en een nekhernia heb (had?).
Nu ik de hele winter buiten heb doorgefietst merk ik dat ik weer wat dieper kan zitten.
Daarmee komt de Ultimate binnen bereik.
Ik ben met name gecharmeerd van de CF SL 8 Aero.
Weten jullie of de geometrie sterk verschilt van die van mijn oude Endurace (die ik online niet vind)?
Courir c'est mourir un peu
Geometrygeeks heeft deze data: https://geometrygeeks.bike/bike/canyon-endurace-2017/
Daar kan je meteen vergelijken.
Daar kan je meteen vergelijken.
Uno-X Mobility or bust!
- daniel1975
- Forum-lid HC
- Berichten: 40086
- Lid geworden op: 11 nov 2004 14:14
Ik vind deze bel juist wél erg prettig!
Less is bore
Na wat pielen met het schroefje waar de schel mee vast zit klinkt hij luid en duidelijk. Schroefje te vast, dan klinkt hij zacht en dof. Maar tegen medeweggebruikers met hoofdtelefoon is geen enkel kruid gewassen of het moet zo’n 130dB hoorn van een locomotief zijn.