Pinarello
Geen idee Nijkie, maar licht zal het niet zijn.
Een Prince in maat 58 met allemaal onderdelen, waarvan we kunnen zeggen, dat ze niet in de categorie van de lichtste onderdelen horen.
Ik ben niet in het bezit van zo een fiets of bagageweegschaal, maar ik zou eens met en zonder fiets op een gewone weegschaal kunnen staan om het verschil te zien.
Een Prince in maat 58 met allemaal onderdelen, waarvan we kunnen zeggen, dat ze niet in de categorie van de lichtste onderdelen horen.
Ik ben niet in het bezit van zo een fiets of bagageweegschaal, maar ik zou eens met en zonder fiets op een gewone weegschaal kunnen staan om het verschil te zien.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Gefeliciteerd!
Hij is mij te zwart, maar zal ongetwijfeld erg fijn rijden. Veel plezier ermee.
Less is bore
Ga er maar eens op staan;) wat zijn jou eigen maten lengte en binnenbeenlengte?Kiekeboe schreef: ↑05 apr 2023 22:16 Geen idee Nijkie, maar licht zal het niet zijn.
Sensa GF White edition.
Canyon cf sl8.
Canyon cf sl8.
Thanks, mijn eerste zwarte.daniel1975 schreef: ↑06 apr 2023 09:02 Gefeliciteerd!
Nu dat iedereen terug kleur wil, ga ik deze keer voor compleet zwart
Ik heb 'm al een paar maanden, maar dan toch nog even een plaatje van mijn (nog steeds vrij) nieuwe Pinarello Prince 2022. Ik heb heel lang gewacht op de nieuwe modellen, maar daar zat niet een kleur bij die ik mooi vond. Ook nog heel even een Dogma overwogen, maar de geometrie is (gelukkig) veel te agressief voor mij.
Most Talon ultra geïntegreerd stuur, Ultegra DI2 12 speed, DT Swiss ARC 1400 wielen, Garmin Rally Power meter.
Spacetoren wordt nog aan gewerkt en stuurbuis wordt nog afgezaagd.
Most Talon ultra geïntegreerd stuur, Ultegra DI2 12 speed, DT Swiss ARC 1400 wielen, Garmin Rally Power meter.
Spacetoren wordt nog aan gewerkt en stuurbuis wordt nog afgezaagd.
Nice, is dat een 56?
Dat Most Talon stuur vond ik net wat te duur, evenals de fikse meerprijs die ik moest betalen voor Ultegra.
De Ultegra groep is ongetwijfeld net iets beter, maar ik vind de echt zwarte look van de 105 mooier.
Heb lang getwijfeld om ook de blauwe te nemen (blauwe en zwarte waren nog in mijn maat aanwezig) wegens blauwe truitjes wielertoeristen club, maar uiteindelijk niet gedaan.
Dat Most Talon stuur vond ik net wat te duur, evenals de fikse meerprijs die ik moest betalen voor Ultegra.
De Ultegra groep is ongetwijfeld net iets beter, maar ik vind de echt zwarte look van de 105 mooier.
Heb lang getwijfeld om ook de blauwe te nemen (blauwe en zwarte waren nog in mijn maat aanwezig) wegens blauwe truitjes wielertoeristen club, maar uiteindelijk niet gedaan.
Maar 56 inderdaad. Ik wilde wel echt ultegra di2 en is iets minder zwart, maar snap wat je bedoelt.Kiekeboe schreef: ↑26 apr 2023 21:52 Nice, is dat een 56?
[/quote]
Ben overgestapt van Supersix naar dogma F, maar de laatste voelt juist meer comfortabel dan de S6. Daarbij ook merkbaar sneller.
[/quote]
Ook een mooie keuze natuurlijk. Voor mij is de prince nog goed te doen, dogma moet ik gewoon niet meer aan beginnen (los van de prijs). Hiervoor 10 jaar naar tevredenheid op een Paris gereden en dit ligt enigszins qua geometrie in hetzelfde bereik.
Ben overgestapt van Supersix naar dogma F, maar de laatste voelt juist meer comfortabel dan de S6. Daarbij ook merkbaar sneller.
[/quote]
Ook een mooie keuze natuurlijk. Voor mij is de prince nog goed te doen, dogma moet ik gewoon niet meer aan beginnen (los van de prijs). Hiervoor 10 jaar naar tevredenheid op een Paris gereden en dit ligt enigszins qua geometrie in hetzelfde bereik.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Wel heel grappig dat Pina nu 4 wereldtitels XC op hun na hebben staan als niet-mtb merk.
Tot zover alle blablabla over Brain etc
Tot zover alle blablabla over Brain etc
Less is bore