Wat heb jij voor het laatst gekocht?
Mij niet langer kunnen inhouden en toch maar die Edge 840 gekocht om mijn 830 te vervangen. De extra functies die erbij gekomen zijn, zitten reeds op mijn Garmin Fenix 6 Pro, voor mij wel de aanschaf waard want ik hou wel rekening met die extra stats
MY23 ORBEA Orca M31e LTD - road
MY23 ORBEA Terra M31e TEAM 1x - gravel
MY23 ORBEA Terra M31e TEAM 1x - gravel
2de ritje met na 20km gevoelige polsen en ‘dode vingers’. Die ronde braadworsten als handvat is niks voor mij en heb een stel GS1 van Ergon besteld. Heb al jaren GP2’s op de trekkingfiets en dat bevalt goed. Was wel even zoeken wie ze had.
Ik weet niet wat de *** zijn, maar het plan is met een vakantiefiets de route Roosendaal - Antwerpen - Gent - Brussel - Mechelen - Antwerpen - Roosendaal te doen. Dat zijn 6 dagen met leuke steden in het vooruitzicht.
Op vakantie met een jaren-50-fiets, op vakantie naar de jaren 50 dus. De fiets is er wel voor gemaakt maar is er niet voor geschikt Ietsje te nerveus, zeker met bepakking.
Op vakantie met een jaren-50-fiets, op vakantie naar de jaren 50 dus. De fiets is er wel voor gemaakt maar is er niet voor geschikt Ietsje te nerveus, zeker met bepakking.
Nee, geen verrekijker, maar een spottingscope en carbon reisstatief! Het wapenarsenaal flink uitgebreid. En het gaat allemaal mee op de fiets volgende week.daniel1975 schreef: ↑20 apr 2023 18:40 Mooi spul dat Rab.
Je had toch eerst een andere kijker gekocht??
WiND - 56 - / Waltly - Expedition Overlander
Afgelopen weken even wat nieuw spul besteld voor mijn komende bikepacking avonturen;
- Rab Mythic 200 donsslaapzak voor de helft van de prijs
- Ortlieb Fork Pack 5.8L en Seat Pack 16.5L aarsraket ter vervanging van de Back Roller Classic + achterrek van Tubus. Scheelt aardig wat gewicht
Daarnaast nog een midseason fietsshirt met lange mouwen van Le Coffee Ride. Die bevalt zo goed, dat ik daarna nog een fietsbroek + shirt met korte mouwen heb besteld toen ik afgelopen weekend een kortingscode in de mail ontving
- Rab Mythic 200 donsslaapzak voor de helft van de prijs
- Ortlieb Fork Pack 5.8L en Seat Pack 16.5L aarsraket ter vervanging van de Back Roller Classic + achterrek van Tubus. Scheelt aardig wat gewicht
Daarnaast nog een midseason fietsshirt met lange mouwen van Le Coffee Ride. Die bevalt zo goed, dat ik daarna nog een fietsbroek + shirt met korte mouwen heb besteld toen ik afgelopen weekend een kortingscode in de mail ontving
Bianchi Infinito - Ultegra R8000 - FFWD F4R FCC/DT240
Surly Cross Check - 105 11s - DT RR511/DT350
Surly Cross Check - 105 11s - DT RR511/DT350
Restaurants met Michelin sterren voor lunch en diner onderwegMPolleke schreef: ↑26 apr 2023 22:51 Ik weet niet wat de *** zijn, maar het plan is met een vakantiefiets de route Roosendaal - Antwerpen - Gent - Brussel - Mechelen - Antwerpen - Roosendaal te doen. Dat zijn 6 dagen met leuke steden in het vooruitzicht.
Een Batavus Finez.
Basso Astra - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/
Le Col CC jersey gekregen bovenop een gewonnen setjes sokken.
Jersey van 160 euro bij de sokken omdat de levering niet ok verliep.
Da's een verdomd schoone geste...
Jersey van 160 euro bij de sokken omdat de levering niet ok verliep.
Da's een verdomd schoone geste...