Ik ben er klaar mee, laat het voorjaar maar komen
Net aangekomen op Mallorca. Prima weer, zo'n 24 graden.
Mazzelaars! Fijne kilometers in fijne temperatuur gewenst.
In Nederland was het de mooiste dag van dit jaar. Vertrokken met arm- en beenstukken met de bedoeling die in de eerste helft (160km) uit te trekken. Uiteindelijk heb ik de laatste 30km zonder beenstukken gereden. Koude wind.
In Nederland was het de mooiste dag van dit jaar. Vertrokken met arm- en beenstukken met de bedoeling die in de eerste helft (160km) uit te trekken. Uiteindelijk heb ik de laatste 30km zonder beenstukken gereden. Koude wind.
Dogma F
Inderdaad tot nu toe wel de beste dag van het jaar. Er was inderdaad de hele rit een fris windje en ik had geen spijt van de lange broek. Op het terras voor het afsluitende bakje troost was het in de volle zon en enigszins beschut wel enorm goed vertoeven.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Hier 10gr erbij en daar eraf; iedereen blij.
We zitten gewoon in een compleet verkeerde verdeling van hoge en lage drukgebieden. Vervelende is dat die zo standvastig is. Volgend jaar graag vanaf december deze verdeling
Less is bore
- daniel1975
- Forum-lid HC
Zuid Limburg nu 19gr en zon. Lijkt wel beste plekje van NL te zijn toevallig. Goed gemikt voor de meivakantie:D
Less is bore
-
- Forum-lid HC
Hier op een van de normaal droogste punten van Nederland, was het vandaag toevallig heel nat. Hele middag miezerig, met af en toe echte regen. #Texel #laathetvoorjaarmaarkomen.
Zaterdag nochtans weer voor de lange broekdaniel1975 schreef: ↑28 apr 2023 14:21 Zuid Limburg nu 19gr en zon. Lijkt wel beste plekje van NL te zijn toevallig. Goed gemikt voor de meivakantie:D
Dogma F
'Een zachte voorjaarsdag met aangename temperaturen en veel zon'
Kopt het nieuws voor vandaag. We starten in ieder geval druilerig, grauw en koud.
Kunnen de weerpersonen (m/v/x) niet gewoon een elfstedentocht voorspellen? Dan weten we zeker dat het boven de 25 graden gaat worden.
Kopt het nieuws voor vandaag. We starten in ieder geval druilerig, grauw en koud.
Kunnen de weerpersonen (m/v/x) niet gewoon een elfstedentocht voorspellen? Dan weten we zeker dat het boven de 25 graden gaat worden.
Campagnolo Ultra Dork
29 april.
Rondje fietsen.
Lange broek.
Shirt lange mouwen.
Wintersokken.
Twijfel.... handschoenen lange vingers of korte vingers? Buff onder de helm of niet nodig.
Altijd twijfels.
Jeetje, het is het jaargetijde voor kort/kort. Fietskleding lange mouwen of lange pijpen hoort achteraan in de kast te hangen, niet overwegend in gebruik te zijn.
Zul je zien dat juni en juli weer bloedheet worden.
Rondje fietsen.
Lange broek.
Shirt lange mouwen.
Wintersokken.
Twijfel.... handschoenen lange vingers of korte vingers? Buff onder de helm of niet nodig.
Altijd twijfels.
Jeetje, het is het jaargetijde voor kort/kort. Fietskleding lange mouwen of lange pijpen hoort achteraan in de kast te hangen, niet overwegend in gebruik te zijn.
Zul je zien dat juni en juli weer bloedheet worden.
Dogma F