Titanium fietsen
- depoldertoerist
- Forum-lid
- Contact
mooie fiets, mooie techniek. Maar geen onderhoud...? je moet bij een Pinion toch ook Olie verversen?
BIKE to Work. Work to Eat. Eat to live. Live to BIKE
-
- Forum-lid
ja, je hebt helemaal gelijk! In een kwartiertje gefixed. en natuurlijk nieuwe bandjes erop na 5000km.depoldertoerist schreef: ↑02 feb 2023 09:18 mooie fiets, mooie techniek. Maar geen onderhoud...? je moet bij een Pinion toch ook Olie verversen?
- depoldertoerist
- Forum-lid
- Contact
en terecht hoor!
BIKE to Work. Work to Eat. Eat to live. Live to BIKE
Er staat er een te koop, voor grote m/v:
https://link.marktplaats.nl/m1952879203 ... nt=app_ios
https://link.marktplaats.nl/m1952879203 ... nt=app_ios
It takes an awful lot of money to look this cheap - Dolly Parton
Na het drogen ga ik er nog eens over met een zachte doek en WD40.
Eddy Merckx EMX-1 januari 2013
JGuillem Oriënt Disc december 2017
JGuillem Oriënt Disc december 2017
Na een gescheurde VN Astraeus (best bike ever) een VN Skeiron opgebouwd, maar wij worden geen vrienden... anderhalf jaar pielen/afstellen en conclusie getrokken: Dit wordt 'm niet. Geometrie past niet, fiets is betrekkelijk zwaar en voelt sloom.
Nu op zoek naar wat dan wel...: uitgangspunt: Tita! (want na 10 jaar wil ik niet anders meer...), zo licht mogelijk, geen batterijen op m'n fiets (EPS/DI2), maar wel disc.
Ben voorzichtig een beetje aan 't sjansen met de Litespeed T1 SL disc, iemand hier ervaring mee? (of een tip van welke fiets hier in de buurt komt, of van de Astraeus)
Zou hem willen opbouwen met Campa SR disc mechanisch en setje BORA WTO 45.
Nu op zoek naar wat dan wel...: uitgangspunt: Tita! (want na 10 jaar wil ik niet anders meer...), zo licht mogelijk, geen batterijen op m'n fiets (EPS/DI2), maar wel disc.
Ben voorzichtig een beetje aan 't sjansen met de Litespeed T1 SL disc, iemand hier ervaring mee? (of een tip van welke fiets hier in de buurt komt, of van de Astraeus)
Zou hem willen opbouwen met Campa SR disc mechanisch en setje BORA WTO 45.
De voldoening duurt langer dan de pijn...