Vrouwenwielrennen 2021, 2022, 2023 en 2024
SD heeft net het hele voorjaar gewonnen en hadden tot gisteren toe ook in de Vuelta onder controle.
Één foutje en overal wordt aan getwijfeld.
Was het trouwens niet zo dat dameskoersen zo kort waren omdat plaspauzes zo lastig zijn voor dames?
Één foutje en overal wordt aan getwijfeld.
Was het trouwens niet zo dat dameskoersen zo kort waren omdat plaspauzes zo lastig zijn voor dames?
Campagnolo Ultra Dork
-
- Forum-lid
Kan een leuke running gag worden, als rensters van andere teams Vollerink steeds tissues en zakdoekjes aanreiken.
-
- Forum-lid
Vandaag de finale, ga er vanmiddag even voor zitten.
Bianchi Oltre xr3 Ultegra di2/Scope R4D/Deda Alanera Dcr.
Factor Ostro VAM Dura-Ace di2/Black Inc.
Factor Ostro VAM Dura-Ace di2/Black Inc.
Toen AVV pleitte voor veel langere wedstrijden, had mijn kopvrouw deze bedenking: hoe doe je dit zonder plassen. Voor het vrouwenpeloton is een plaspauze veel minder evident dan bij de heren.
Ik zie bij de mannen geen belangrijke aanval vertrekken op het moment van een collectieve plasstop.
Ik zie bij de mannen geen belangrijke aanval vertrekken op het moment van een collectieve plasstop.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Als je als man gaat pissen vlak voordat de boel op de kant gaat ivm gunstige wind ben je net zo goed de sigaar hoor.
Anders kun je je pispauze wel heel strategisch gaan plannen.
Less is bore
Als enige wel. Maar als er collectief gepist wordt gebeurt dat niet.daniel1975 schreef: ↑07 mei 2023 12:38 Als je als man gaat pissen vlak voordat de boel op de kant gaat ivm gunstige wind ben je net zo goed de sigaar hoor.
Basso Astra - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/
- daniel1975
- Forum-lid HC
Naar mijn gevoel zegt ze niet wat ze écht denkt. En dan krijg je gewauwel. Normaal is het heel duidelijk.
Less is bore