Titanium fietsen
-
- Forum-lid
- Berichten: 62
- Lid geworden op: 27 jun 2012 11:10
Ik zou nooit meer een km vreter kopen met een tire clearence van 30. Zeker bij een lange termijn tita fiets lijkt me dat wel iets om rekening mee te houden. Ook heb ik wat mijn twijfels bij 1100g tita frames. Heel veel technische evolutie gaat er toch niet meer geweest zijn en het soortelijk gewicht is op al die jaren ook niet veranderd
Litespeed heeft vroeger al eens een ghisallo uitgebracht en dat was nu niet meteen een succes.
Moots en andere collega's zitten toch min. aan 1400g en dat lijkt mij wel zijn redenen te hebben.
Succes met de zoektocht.
Litespeed heeft vroeger al eens een ghisallo uitgebracht en dat was nu niet meteen een succes.
Moots en andere collega's zitten toch min. aan 1400g en dat lijkt mij wel zijn redenen te hebben.
Succes met de zoektocht.
Geometrie van de VN Astraeus.
En dan zoeken via 99spokes of bikeinsights of geometrygeeks.
De fietsen van de kleinere builders staan meestal niet op deze sites. Dus dat is zelf op te zoeken.
Of een builder nemen die (ook) volledig custom bouwt.
En dan zoeken via 99spokes of bikeinsights of geometrygeeks.
De fietsen van de kleinere builders staan meestal niet op deze sites. Dus dat is zelf op te zoeken.
Of een builder nemen die (ook) volledig custom bouwt.
o'7o
It takes an awful lot of money to look this cheap - Dolly Parton
- tornadotom
- Forum-lid
- Berichten: 782
- Lid geworden op: 11 nov 2007 16:39
- depoldertoerist
- Forum-lid
- Berichten: 1806
- Lid geworden op: 28 mei 2009 21:57
- Locatie: Waddinxveen
- Contact
mooie fiets hoor, veel plezier ermee!
Waarschijnlijk komt het door het vertekenen van de lens van je telefoon, of zijn die GRX shifters echt zo groot/grof?
Waarschijnlijk komt het door het vertekenen van de lens van je telefoon, of zijn die GRX shifters echt zo groot/grof?
BIKE to Work. Work to Eat. Eat to live. Live to BIKE