Giro 2023
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Dat Roglic wil meedoen voor enkele boni seconden en dat Evenepoel daarop reageert, of was het omgekeerd, is toch ook bijzonder in het begin van een grote ronde.
Of is dit enkel omdat het zo dicht bij een aankomst is waar ze verder toch niet kunnen meedoen voor winst.
Of is dit enkel omdat het zo dicht bij een aankomst is waar ze verder toch niet kunnen meedoen voor winst.
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
- Enzzo
- Forum-lid HC
Misschien is de gedachte bij Evenepoel dat hij elk secondetje moet zien te sprokkelen om wat marge te hebben in de laatste zware bergweek? Op zich niet heel dom denk ik, de grote rondes worden de laatste jaren echt op dit soort details beslist met minimale verschillen in het eindklassement
Nijdig over 't stuur Van uwen driewieler gebogen Ge waart nog kind
Ge ving nog nie veel wind
Ge ving nog nie veel wind
- MarkVeenstra
- Forum-lid HC
Vandaag bij Eurosport (begin uitzending) interview met Thusveld, die zich kennelijk schuldig voelde aan de val van gister. Niet de initiële zwieper, maar hij keek net even achterom, waardoor hij die wave door het peloton heen niet aan zag komen.
Kunnen we die discussie ook weer sluiten . Hoeft Remco ook niet meer verder op zoek naar een dader, en kan zich weer focussen op zijn eigen koers
Kunnen we die discussie ook weer sluiten . Hoeft Remco ook niet meer verder op zoek naar een dader, en kan zich weer focussen op zijn eigen koers
WIND allrounder custom build 2015
Canyon Ultimate AL 2013
Canyon Ultimate AL 2013
De vraag is of de andere klassementsploegen Evenepoel toestaan om de trui te verliezen? Tactisch gezien kan het verstandig zijn om hem in het roze te houden.
Basso Astra - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/
Als ze remco in het roze willen houden moeten ze toch zelf aan de bak? Wat kunnen de andere klassementsploegen daarbij winnen?
Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ik zou hem lekker elke dag naar alle verplichtingen laten gaan als je dat met alle klassement ploegen beetje samen kunt doen.
Less is bore
Paar voorbeelden uit de recente geschiedenis met verschillen tussen 1 en 2 na 3 weken giroEnzzo schreef: ↑08 mei 2023 18:12 Misschien is de gedachte bij Evenepoel dat hij elk secondetje moet zien te sprokkelen om wat marge te hebben in de laatste zware bergweek? Op zich niet heel dom denk ik, de grote rondes worden de laatste jaren echt op dit soort details beslist met minimale verschillen in het eindklassement
2020 - 39 sec
2018 - 46 sec
2017 - 31 sec
2016 - 52 sec
Dat is 1 lekke band op 4 km van de meet als het peloton voortraast! Dus pakken wat je pakken kan. Zeker als het niet extreem veel moeite kost.