Stel je niet zo aan jôh...ik ben het eigenlijk wel eens met el_loco.
En accepteer nou eens dat niet iedereen fan is van het wonderkind. Ik vind 't een uitermate vervelend ventje.
Fiets Magazine nr. 11-2024, inclusief de trainings- en voedingsgids voor 2025, ligt nu in de winkel! Bestel 'm zonder verzendkosten in onze shop!
Stel je niet zo aan jôh...ik ben het eigenlijk wel eens met el_loco.
Daar zijn wij ook niet welkomEnzzo schreef: ↑10 mei 2023 16:07 Ga lekker in het Evenepoel topic zeveren dan! Hier gaat het over de Giro.
Maar vooral: je mag een mening hebben maar dan kun je nog steeds respectvol zijn.
Bovendien denk ik dat weinig mensen hier geïnteresseerd zijn in dit soort meningen. Het vervuilt het topic alleen maar.
Als jij nou niet direct bovenop iedere post springt waarin Evenepoel niet als een heilige wordt benaderd, dan blijft het hier ook een stuk rustiger en kan het gewoon over de Giro gaan. En de valpartij en reactie van Evenepoel vonden plaats in de Giro, dus logisch dat daar reacties op komen. Zowel positief als negatief.Enzzo schreef: ↑10 mei 2023 16:07 Ga lekker in het Evenepoel topic zeveren dan! Hier gaat het over de Giro.
Maar vooral: je mag een mening hebben maar dan kun je nog steeds respectvol zijn.
Bovendien denk ik dat weinig mensen hier geïnteresseerd zijn in dit soort meningen. Het vervuilt het topic alleen maar.
Nee, een (straf)schop in zijn kont!
Wat maakt dat je iets irritant vindt, of liever zowat alles, bij de ene wel en bij de andere niet? Of oordeel je echt onbevoordeeld? Zou je een boksende of albatrosgebaren makende remco irritant vinden en een andere renner niet?
Goeie vraag. Het is zijn hele manier van doen, uitstraling die ik irritant vind. Dat is onbevoordeeld, omdat ik zelf zie wat hij doet, zonder daarbij de mening van anderen daarbij mee te nemen, want daar ben ik vrij ongevoelig voor.