Is de zeespiegel in België dan al zo hoog gestegen?!Op de muur van Huy hebben ze zeehonden, die doen ook kunstjes op commando
Giro 2023
- Enzzo
- Forum-lid HC
Nijdig over 't stuur Van uwen driewieler gebogen Ge waart nog kind
Ge ving nog nie veel wind
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Als ik me niet vergis heeft Pogacar zo, zonder ploeg, de tour gewonnen.
Eens de topfavoriet alleen zit, pikt die aan in het treintje van een andere ploeg.
En als de andere kopmannen aanvallen zal hij proberen volgen.
En als er meerdere kopmannen bijzitten zou het zo maar kunnen dat de beste aanvalt en alle andere favorieten lost.
We zullen het zien.
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Waar heb je gelezen/gezien dat Evenepoel wil laten geloven dat hij veel pijn zou hebben?Klein_Verzet schreef: ↑12 mei 2023 12:38 Als je werkelijk zoveel pijn ondervindt als Evenepoel wil doen laten geloven, dan ga (kan?) je geen balletje hooghouden. Zelfs niet als de pers dat vraagt; of het nou in Barcelona is of in Napoli. Op de muur van Huy hebben ze zeehonden, die doen ook kunstjes op commando - krijgen ze een visje voor goed gedrag. Schattig toch, zulke welwillende dieren?
Jouw bijdrage getuigd van heel weinig respect.
Is dit het niveau waar jij je op dit forum goed bij voelt?
En dan kan je het wel weer hebben over de fanboys, de believers, de Vlamingen, de..... maar lees er jouw posts in dit topic nog eens op na.
Nothing to defend
Nothing to defend
- daniel1975
- Forum-lid HC
https://www.ad.nl/giro/remco-evenepoel- ... ~abd2bdd2/
https://m.nieuwsblad.be/cnt/dmf20230510_95725600
Dit is de eerste hit die ik zo snel kan vinden. Meerdere berichten uit de ploeg dat hij auw had.
Dit wordt er dus regelmatig bedoeld: zodra er iets negatiefs over RE wordt gezegd, al is het gewoon 100% waar, dan springt er altijd wel iemand bovenop om het wonderkind te redden.
https://m.nieuwsblad.be/cnt/dmf20230510_95725600
Dit is de eerste hit die ik zo snel kan vinden. Meerdere berichten uit de ploeg dat hij auw had.
Dit wordt er dus regelmatig bedoeld: zodra er iets negatiefs over RE wordt gezegd, al is het gewoon 100% waar, dan springt er altijd wel iemand bovenop om het wonderkind te redden.
Less is bore
Nope
Basso Astra - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/
- Enzzo
- Forum-lid HC
Alles opnieuw opgestart en doet hij het weer. Discovery+ vreet blijkbaar nogal wat geheugen…
Lijk wel een Sram schakelmechaniek
Nijdig over 't stuur Van uwen driewieler gebogen Ge waart nog kind
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Mij ging het in eerste instantie over de toon van de post van @klein verzet.daniel1975 schreef: ↑12 mei 2023 15:09
Jij schrijft wel dat je respect hebt voor zijn prestaties maar je kan het niet laten om toch even iets denigrerends er bij te zetten.
Wat betreft "100% waar".
In je links lees ik echt niet dat Evenepoel gezegd heeft dat hij veel pijn heeft.
Enkel dat hij tegen Roglic gezegd heeft dat het wel meevalt.
Er is een verschil tussen wat de media schrijven en wat de renners zeggen.
Ik schat jou hoog genoeg in om dat te kunnen filteren.
Enkel als het Evenepoel betreft zet je dat filter blijkbaar uit.
En ik verdedig Evenepoel niet, maar hoe sommigen hier tekeer gaan.
Het lijkt facebook wel.
Daar halen de negatievelingen ook elke openingspost naar beneden.
Nothing to defend
Nothing to defend
Dat was tactisch vrij zwak van Jumbo natuurlijk. Ineos moet juist aanvallen. Evenepoel isoleren en dan met Hart, Thomas, Sivakov en Arensman gaan aanvallen. Zo kregen ze Pogacar er ook onder vorig jaar. Maar goed, het ligt aan de benen ook hé, op papier win je geen koersen.Lcsmet schreef: ↑12 mei 2023 14:42Als ik me niet vergis heeft Pogacar zo, zonder ploeg, de tour gewonnen.
Eens de topfavoriet alleen zit, pikt die aan in het treintje van een andere ploeg.
En als de andere kopmannen aanvallen zal hij proberen volgen.
En als er meerdere kopmannen bijzitten zou het zo maar kunnen dat de beste aanvalt en alle andere favorieten lost.
We zullen het zien.