Giro 2023
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ik had op zijn minst verwacht dat er straf tempo gereden zou worden om RE niet teveel te laten herstellen.
Less is bore
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ik ga er nu vanuit dat we pas de 13e etappe wat gaan zien. Dan zullen de mannen wel moeten, want na zondag staan ze op meer dan 2 min van RE.
Less is bore
Ideale etappe voor ineos om zijn pionnen in te zetten. Dat werd dus niks.
Laatst gewijzigd door fiedoo op 12 mei 2023 22:07, 1 keer totaal gewijzigd.
Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Volgens Ineos heeft de stevige tegenwind alle zin voor koers eruit gehaald.
Less is bore
Op zich zijn ze nog geen week onderweg hè , maar eens dat 't nog weinig sprankelend is.
Ik herinner me echter ook Rondes van Frankrijk waarin de eerste negen dagen écht helemaal niets gebeurde, behalve een massasprint om 17u. Vergeleken daarbij valt 't mee.
- Enzzo
- Forum-lid HC
Ik denk dat het weer er ook wel iets mee te maken heeft!
Normaal is de giro juist minder saai dan de tour in de eerste week!
Normaal is de giro juist minder saai dan de tour in de eerste week!
Nijdig over 't stuur Van uwen driewieler gebogen Ge waart nog kind
Ge ving nog nie veel wind
Ge ving nog nie veel wind
Ik vond de giro de laatste jaren zoveel leuker. Dit jaar is de aanvang erg saai. Hopelijk komt er snel wat leven in de brouwerij.
Basso Astra - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/
Op zich kan er morgen nog wat, desnoods alleen tussen de vluchters, voor de ritzege. Maar dat ga ik niet zien want ik ga naar Sturm auf Zons en in die middeleeuwse sfeer zal wel gen tv staan.
Ook opvallend dat iedere dag de eerste vlucht meteen de goede is. Over de hele breedte van het peloton is er 0 animo om er iets van te maken. En Eurosport zend het ook nog vanaf het begin uit. Ik ben allang blij dat ik vandaag lekker ben gaan fietsen en het rondje zelfs nog wat langer heb gemaakt omdat het lekker was in kort-kort.
Je zou er maar vanaf het begin voor zijn gaan zitten...
Ook opvallend dat iedere dag de eerste vlucht meteen de goede is. Over de hele breedte van het peloton is er 0 animo om er iets van te maken. En Eurosport zend het ook nog vanaf het begin uit. Ik ben allang blij dat ik vandaag lekker ben gaan fietsen en het rondje zelfs nog wat langer heb gemaakt omdat het lekker was in kort-kort.
Je zou er maar vanaf het begin voor zijn gaan zitten...
Campagnolo Ultra Dork