Giro 2023
- thestudent
- Forum-lid HC
Jippie! Kijk maar uit in de Tour kunnen we opnieuw los!
Whenever Bicycles are broken or Menaced by international communism; Bicycle Repair Man is Ready!
Sorry maar waar maken jullie je zo druk om? Het zijn allemaal insinuaties we weten geen een van allen wat er aan de hand is. En dan dat op de man spelen die jongen is pas 22 jaar kijk eens naar zijn prestaties dat staat als een huis. En voor de rest,pfff.
Dat is dus een compleet achterlijke situatie. In theorie had Jumbo dus één van zijn besmette renners mee mogen nemen en die de hele dag in het gezicht van Remco laten hijgen, wetende dat zij wel een streng protocol hebben.Gastheerg schreef: ↑15 mei 2023 19:40 Top is 100 km van de meet. Maar wie goed kan dalen bij de vroege vluchters gaat zeker kans maken
Overigens niet iedereen met Corona gaat naar huis
https://m.nieuwsblad.be/cnt/dmf20230515_95831482
De eenheid is weer ver te zoeken in het peloton..
Maar genoeg gezever, straks raakt er hier nog iemand besmet.
Morgen voor de vluchters? Laten we hopen dat er voldoende animo is om in de vlucht te komen. Dan kan het wel een leuke dag worden.
Campagnolo Ultra Dork
De ploegdokter en lefevere zouden beslist hebben om remco onmiddellijk naar huis toe te sturen. Remco voelde zich niet al te goed en was akkoord dat dit het beste was.
Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord.
Hij kan moeilijk nog wat dichterbij gaan rijden om te vragen of ze wat verder van hem weg willen rijden. Bovendien kan hij niet zien hoe groot het gat tussen de motor en Remco was.
Campagnolo Ultra Dork
- daniel1975
- Forum-lid HC
No way dat je op deze afstand voordeel hebt van een motor voor je.
Het is geen auto die een groot "vacuum" trekt achter zich.
Het is geen auto die een groot "vacuum" trekt achter zich.
Less is bore
Volgens experten in aerodynamica maakt het wel degelijk uit. Of roglic zijn sterke tijdrit (alhoewel?) Daar aan te danken is wil ik zeker niet gezegd hebben. Het zijn zo van die welles-nietes discussies die geen zin hebben.
Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord.