Eerst de held in woorden uithangen en dan toch maar afhaken. Dat noemen ze afgaan.uninvitedguest schreef: ↑16 mei 2023 12:45
Bystrom gaf eerder aan wel besmet te zijn maar zich niet ziek te voelen en ging dus door.
Blijkbaar nu toch wel serieuze klachten.
Giro 2023
Heb ik toen ook zoveel insinuaties zien passeren? """Wout van Aert moet vanwege corona passen voor Ronde van Vlaanderen
Wout van Aert mist de Ronde van Vlaanderen. De Belgische kampioen moet wegens een positieve coronatest passen voor de Vlaamse klassieker, zo meldde hij in een korte videoboodschap. Ook zijn deelname aan Parijs-Roubaix is hoogst onzeker."""""
Wout van Aert mist de Ronde van Vlaanderen. De Belgische kampioen moet wegens een positieve coronatest passen voor de Vlaamse klassieker, zo meldde hij in een korte videoboodschap. Ook zijn deelname aan Parijs-Roubaix is hoogst onzeker."""""
Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord.
Zoveel insinuaties? Eén Sloveen...die je niet serieus hoeft te nemen.fiedoo schreef: ↑16 mei 2023 20:00 Heb ik toen ook zoveel insinuaties zien passeren? """Wout van Aert moet vanwege corona passen voor Ronde van Vlaanderen
Ook nog "la gazetta dello sport" bvb, maar ik bedoelde eigenlijk forumleden...SiO2 schreef: ↑16 mei 2023 20:26Zoveel insinuaties? Eén Sloveen...die je niet serieus hoeft te nemen.fiedoo schreef: ↑16 mei 2023 20:00 Heb ik toen ook zoveel insinuaties zien passeren? """Wout van Aert moet vanwege corona passen voor Ronde van Vlaanderen
Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord.
-
- Forum-lid
Alleen Wout van Aert had toen niet de leiderstrui van een grote ronde in zijn bezit....
- Enzzo
- Forum-lid HC
Ik vind wel dat er vandaag veel renner “met de staart tussen de benen” zijn afgestapt hoor! Wat zijn het toch een stel lafaards die profwielrenners zeg! Tjonge jonge! Een beetje kou en regen en ze gebruiken allemaal het corona excuus. Slappelingen
Nijdig over 't stuur Van uwen driewieler gebogen Ge waart nog kind
Ge ving nog nie veel wind
Ge ving nog nie veel wind
Maar wel zijn 2 grote doelen te fietsen. Wat doet dat er toe,? Ziek is ziek en je gezondheid zet je niet op het spel, niks is zoveel waard.Ventouxboy schreef: ↑16 mei 2023 20:53 Alleen Wout van Aert had toen niet de leiderstrui van een grote ronde in zijn bezit....
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ik ga er nog steeds vanuit dat RE gewoon ziek was. Zie ook hoe hij van die tijdritfiets afrolde. Meestal ziet hij er significant frisser uit.
Less is bore
-
- Forum-lid
Voor mij doet dat er totaal niet toe. Niet meer dan logisch dat hij is afgestapt. Ik geef alleen waar insinuaties (niet de mijne) vandaan zouden kunnen komen.fiedoo schreef: ↑16 mei 2023 21:23Maar wel zijn 2 grote doelen te fietsen. Wat doet dat er toe,? Ziek is ziek en je gezondheid zet je niet op het spel, niks is zoveel waard.Ventouxboy schreef: ↑16 mei 2023 20:53 Alleen Wout van Aert had toen niet de leiderstrui van een grote ronde in zijn bezit....
Soms knap je op, soms wordt zieker. Zo gaat dat met luchtweginfecties. Dat heeft helemaal niks met held of afgaan te maken.lugosi schreef: ↑16 mei 2023 19:48Eerst de held in woorden uithangen en dan toch maar afhaken. Dat noemen ze afgaan.uninvitedguest schreef: ↑16 mei 2023 12:45
Bystrom gaf eerder aan wel besmet te zijn maar zich niet ziek te voelen en ging dus door.
Blijkbaar nu toch wel serieuze klachten.
Bovendien kwam Bystrom niet om de Giro te winnen. Dan is een paar dagen slapjes niet zo'n ramp.
Campagnolo Ultra Dork