Heb hetzelfde gehad met mijn wahoo bolt V1. dit was 3 weken geleden.
Toestel 5 jaar geleden gekocht (bij Futuremshop) en ook brak opeens een oortje af na het uit de houder halen.
Contact opgenomen met Wahoo via Facebook of er nog iets aan te repareren viel.
Dit was niet het geval, achterkant bestaat uit 1 geheel. Ik moest foto maken van de achterkant (serienummer) en aankoopbewijs laten zien.
Zou uit service kosteloos een vervangend toestel krijgen.
Op dinsdag contact gehad met Wahoo, donderdags werd de kapotte opgehaald door een koeriersdient.
Dagen erna geen track en trace ontvangen wat ik binnen enkele dagen zou krijgen. Na ruim een week weer contact opgenomen.
Bleek dat de V1 niet op voorraad was in hun warehouse, ze wachten nog op een nieuwe levering.
Maar daar wilden ze niet op wachten. Daarom wilden ze hem upgraden naar de Bolt V2.
Deze lag dan ook de dag erop in de bus, compleet nieuw in verpakking incl. stuurhouder etc.
En dit zonder ook maar iets hoeven bij te betalen.
Dat noem ik nog een service!
Ook met een vervangend toestel van de bolt v1 was ik blij geweest, of 50% bijbetalen oid.
Erg netjes afgehandeld door Wahoo