Giro 2023
-
- Forum-lid
Wordt het vandaag een koers met vooruitgeschoven Jumbo-pionnen, waarbij super luitenant Kuss met Roglic via felle uitspattingen bergop de Ineos-trein gaat laten ontsporen? Of wordt het weer aanhaken achter locomotief Dennis die (te?) vroegtijdig van de rails gaat?
- Enzzo
- Forum-lid HC
Lefevere heeft gesproken:
De knoop is nog niet doorgehakt, maar Remco Evenepoel rijdt de Ronde van Zwitserland of de Ronde van België en daarna de kampioenschappen. Tijdens de Tour gaat hij op hoogtestage ter voorbereiding van het WK.
Nijdig over 't stuur Van uwen driewieler gebogen Ge waart nog kind
Ge ving nog nie veel wind
Ik denk dat veel afhangt hoe Roglic zich vandaag voelt. Gisteren kunnen herstellen, net als de anderen natuurlijk. Ik denk dat Roglic vooral gebaat is bij een rustig verloop van de koersdag. En dan proberen te vlammen op de laatste klim, die hem -normaal gesproken- beter zou moeten liggen dan eergister. Alle andere gaan er mogelijk een harde koers van maken om het scherpe randje bij Roglic voor de laatste klim eraf te slijpen.
#zininvandaag
#zininvandaag
Ik pak ze wel weer in de afdaling
Eergisteren was de strategie mannetjes op kop die Roglic nog met één been kan volgen en als die op zijn, samen met Kuss zolang mogelijk het tempo drukken om de slechte dag te maskeren. Dat lukte vrij aardig.Klein_Verzet schreef: ↑25 mei 2023 11:43 Wordt het vandaag een koers met vooruitgeschoven Jumbo-pionnen, waarbij super luitenant Kuss met Roglic via felle uitspattingen bergop de Ineos-trein gaat laten ontsporen? Of wordt het weer aanhaken achter locomotief Dennis die (te?) vroegtijdig van de rails gaat?
Campagnolo Ultra Dork
- daniel1975
- Forum-lid HC
Als hij als zomerhoogtepunt de Ronde van Belgie gaat rijden is dat echt een enorm zwaktebod imho en hoop ik dat Pogi of VDP hem genadeloos eraf rijdt op het WK.
Less is bore
- daniel1975
- Forum-lid HC
- Enzzo
- Forum-lid HC
Ze zullen het ongetwijfeld door hebben maar de vraag is of zelf wel helemaal op volle sterkte zijn vandaag…
Nijdig over 't stuur Van uwen driewieler gebogen Ge waart nog kind
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ik denk ook dat Roglic vandaag door het ijs gaat zakken. Ziet er niet overtuigend uit.
Wel eindelijk weer die mooie zonnige beelden van een prachtig landschap.
Vandaag een kleine 140km weggetrapt, nu met chips op de bank
Less is bore