Giro 2023
Dat laatste klimmetje was ook te makkelijk om iemand los te rijden en het tussenstuk maakte de één na laatste ook niet aantrekkelijk om all in te gaan.
Morgen dan toch maar voor de boni's gaan in ieder geval want het huidige verschil is in ieder geval te groot voor de tijdrit.
Pinot ook vol gereden voor zijn klassementen en Zana is het ook van harte gegund. Niks mooier dan die trui zien winnen in de Giro.
Morgen dan toch maar voor de boni's gaan in ieder geval want het huidige verschil is in ieder geval te groot voor de tijdrit.
Pinot ook vol gereden voor zijn klassementen en Zana is het ook van harte gegund. Niks mooier dan die trui zien winnen in de Giro.
Campagnolo Ultra Dork
wil zijndaniel1975 schreef: ↑25 mei 2023 15:13Past hem beter dan de ronderenner die RE wil zijn lijkt mij.
En rijdt wel de tour.
Volgens Dirk De Wolf wel ja
-
- Forum-lid HC
Dat is ook echt een mafkees he, man man man.
Ik weet dat er natuurlijk altijd de extremen uit worden gehaald, maar je moet het nog wel zeggen.
Maarja je moet wel op je fiets blijven zitten en niet ziek worden.
In bepaalde maten kan je daar wel of niets iets aan doen, maar het hoort erbij.
Fysiek ben ik het er wel mee eens, maar je moet meer kunnen en een beetje geluk hebben.
Arensman net zo, de fysieke kwaliteit heeft ie wel, maar ik hoe mijn hard vast voor de rest.
Het is af en toe net dat ie over de finisch komt en denk, " Oh ja, we waren een wedstrijd aan het rijden"
Ik weet dat er natuurlijk altijd de extremen uit worden gehaald, maar je moet het nog wel zeggen.
Maarja je moet wel op je fiets blijven zitten en niet ziek worden.
In bepaalde maten kan je daar wel of niets iets aan doen, maar het hoort erbij.
Fysiek ben ik het er wel mee eens, maar je moet meer kunnen en een beetje geluk hebben.
Arensman net zo, de fysieke kwaliteit heeft ie wel, maar ik hoe mijn hard vast voor de rest.
Het is af en toe net dat ie over de finisch komt en denk, " Oh ja, we waren een wedstrijd aan het rijden"
-
- Forum-lid
Vandaag dan toch "het dak van de Giro." Sowieso voert deze rit langs zuurstofarme zones: elke beklimming begint boven de 1000m ! De laatste schoorsteen van Tre Cime zelfs voorbij de 1800m met 'n stijgingspercentage van meer dan 11%. De hemel bereik je niet via een liefdesweg maar door fysiek en mentaal lijden. Om in bijbelse sferen te blijven: deelt de winnaar vandaag een genadeslag uit of moet het laatste restje energie morgen opnieuw aangesproken worden in de martelgang bergop tegen de tijd om op de hoogste trede van het eindpodium van deze Giro te mogen staan?
- Enzzo
- Forum-lid HC
Om dan ook maar eens een bijbelqoute er in te gooien: “in het laatste der dagen zal men vreemde gezichten zien”
Oftewel; Cavendish in de aanval in de koninginnenrit
Oftewel; Cavendish in de aanval in de koninginnenrit
Nijdig over 't stuur Van uwen driewieler gebogen Ge waart nog kind
Ge ving nog nie veel wind
- Enzzo
- Forum-lid HC
Pfff! Er wordt links en rechts gedemarreerd, o.a. door Jumbo’s en wat doen die heren commentatoren? Zeveren over podcasts
Nijdig over 't stuur Van uwen driewieler gebogen Ge waart nog kind