Bibshort met kortere broekspijpen
Al langer op zoek naar een broek met kortere broekspijpen. Nu heb ik er een stuk of vier waarvan de pijpen even boven de knie stoppen. Maar dan loop je straks weer voor joker met een zwemslip aan.
Is er een merk met veel kortere broekspijpen? Soort "lang boxershort" zeg maar.
Is er een merk met veel kortere broekspijpen? Soort "lang boxershort" zeg maar.
Dogma F
- Enzzo
- Forum-lid HC
Ik zag er in Italië vorig jaar al een paar rondrijden dus ze moeten er zijn! Niet naar het merk gekeken.
Nijdig over 't stuur Van uwen driewieler gebogen Ge waart nog kind
Ge ving nog nie veel wind
Ge ving nog nie veel wind
-
- Forum-lid HC
Voor de dames heb je triathlon badpakken. Die hebben een zeem.
Nu is een badpak nog geen broek. En tussen korter en vaak ultrakort zit ook nog een wereld van verschil. Zijn er voor de mannen dan geen triatlon broeken. Ik begrijp het wel. De meeste broeken zijn op dit moment best lang.scottwilko schreef: ↑30 mei 2023 09:44 Voor de dames heb je triathlon badpakken. Die hebben een zeem.
Broeken met witte zijpanden zijn ook niet te koop. Mijn man heeft geprobeerd om iets zelf te ontwerpen, maar dan zijn de pijpen weer te lang.
-
- Forum-lid HC
Mijn opmerking was ook niet heel serieus bedoeld. Maar het bestaat serieus wel.Jans schreef: ↑30 mei 2023 10:29Nu is een badpak nog geen broek. En tussen korter en vaak ultrakort zit ook nog een wereld van verschil. Zijn er voor de mannen dan geen triatlon broeken. Ik begrijp het wel. De meeste broeken zijn op dit moment best lang.scottwilko schreef: ↑30 mei 2023 09:44 Voor de dames heb je triathlon badpakken. Die hebben een zeem.
Broeken met witte zijpanden zijn ook niet te koop. Mijn man heeft geprobeerd om iets zelf te ontwerpen, maar dan zijn de pijpen weer te lang.
Qua broeken met pijp lijkt het de laatste jaren steeds langer te worden. Mijn 5 jaar oude Ale broek is veel korter dan Mijn nieuwe.
-
- Forum-lid
Mijn schoonvader zoekt ook een fietsbroek met kortere pijpen. Dit voor indoor spinning. Nou lijkt mij zo'n klein stukje stof niet zo heel veel verschil maken. Maar toch maar een poging wagen. Iemand hier enig idee voor heren fietsbroeken met kortere pijpen en een ok zeem. Hoeft echt niet meer dan 100 euro te kosten die broek. Dus een goedkoper merkje is ook prima.