In Oosterhout?
Wat heb jij voor het laatst gekocht?
-
- Forum-lid
Thule carbonframe-beschermer en wieladapterset.
Zo kan mijn nieuwe racefiets hopelijk veilig op de fietsendrager.
Zo kan mijn nieuwe racefiets hopelijk veilig op de fietsendrager.
- daniel1975
- Forum-lid HC
No worries: gaan hier al jaaaaaaren heel veel verschillende carbon fietsen achterop. Zonder adapters of wat dan ook. Gaat gewoon goed, geniet van je tripjes.
Less is bore
Een nieuwe linker shifter.
Deed even pijn
Kapotte shifter is naar Shimano ter controle. Net 2 jaar en 2 maand oud. De FM zei dat Shimano meestal wel billijk is.
Sowieso wil ik verder kunnen fietsen en de fiets gaat ook mee op reis begin juli, dus better safe than sorry.
Deed even pijn
Kapotte shifter is naar Shimano ter controle. Net 2 jaar en 2 maand oud. De FM zei dat Shimano meestal wel billijk is.
Sowieso wil ik verder kunnen fietsen en de fiets gaat ook mee op reis begin juli, dus better safe than sorry.
Hier toch andere ervaring. Ik deed er altijd een zacht doekje rond. Nu ook zo'n Thule ding gekocht. Ik heb van SUP wel een nieuw frame gekregen alhoewel ze zeggen dat de schade daardoor komt. En het zat ook wel op die plaats. Ik twijfelde ook, maar wilde het niet nog eens riskeren.daniel1975 schreef: ↑31 mei 2023 20:56 No worries: gaan hier al jaaaaaaren heel veel verschillende carbon fietsen achterop. Zonder adapters of wat dan ook. Gaat gewoon goed, geniet van je tripjes.
15 euro om een fiets van 3000 te beschermen leek me te verantwoorden
Grx shifter?hayes schreef: ↑31 mei 2023 21:45 Een nieuwe linker shifter.
Deed even pijn
Sensa GF White edition.
Canyon cf sl8.
Canyon cf sl8.
Hoe doen jullie het op de Thule met Carbon velgen?daniel1975 schreef: ↑31 mei 2023 20:56 No worries: gaan hier al jaaaaaaren heel veel verschillende carbon fietsen achterop.
- depoldertoerist
- Forum-lid
- Contact
Een sportbril multifocaal op sterkte. Tenminste.. tijdje geleden al besteld en vandaag kwam ie dan binnen. Alles online gedaan, dus beetje spannend maar ik ben niet teleurgesteld. Of het moet zijn dat het transparant groene montuur op de website wat transparanter leek dan in werkelijkheid. maar ach..
Prijs was ook nog eens "normaal" te noemen.
Prijs was ook nog eens "normaal" te noemen.
BIKE to Work. Work to Eat. Eat to live. Live to BIKE
- depoldertoerist
- Forum-lid
- Contact
Daar heb jij gelijk in. Maar voor nog geen 200 euro vind ik een normale prijs. Waarbij de uitleg voor normaal is, dat je weet de multifocale glazen niet gratis zijn en dat een montuur de hoofdprijs niet hoeft te kosten als je niet perse iets heel bijzonders hoeft.
BIKE to Work. Work to Eat. Eat to live. Live to BIKE