Wat eten en drinken voor de Alpe d'HuZes
Het maakt niet uit hoe je het berekent maar het komt er altijd op neer dat je het beste gewoon kunt proberen om tussen de 80 en 100gr koolhydraten per uur naar binnen gaat krijgen. Vet aanvullen tijdens de rit is niet nodig want daarvan is genoeg voorraad
-
- Forum-lid HC
Precies en als je een keer trek hebt in bv stroopwafels neem ze dan gewoon.
Niet ideaal maar als je maag daar rustig van blijft is dat ook wat waard.
Niet ideaal maar als je maag daar rustig van blijft is dat ook wat waard.
Ik probeer ook zoveel mogelijk naar mijn lichaam te luisteren voor die dingen. Bovenop sportdrank en andere zoete dingen komt er altijd wel een moment dat ik aan een bevoorrading sta en iets zie liggen en daar echt trek in krijg, zou toch te gek zijn om dat moment niet te misbruiken om wat extra kcal binnen te proppen (bij mij zijn dat vaak zoute dingen)?
Lijkt me net ook een goeie houding. Het laatste wat je wil is het zoveelste gelletje van diezelfde smaak binnen proppen tegen je zin. Dat is toch echt de manier om misselijk op je fiets te zitten?
Lijkt me net ook een goeie houding. Het laatste wat je wil is het zoveelste gelletje van diezelfde smaak binnen proppen tegen je zin. Dat is toch echt de manier om misselijk op je fiets te zitten?
-
- Forum-lid HC
Ik neig dan ook naar zout van die pepsels ofzo. Paar chipjes.bartdr schreef: ↑30 mei 2023 17:02 Ik probeer ook zoveel mogelijk naar mijn lichaam te luisteren voor die dingen. Bovenop sportdrank en andere zoete dingen komt er altijd wel een moment dat ik aan een bevoorrading sta en iets zie liggen en daar echt trek in krijg, zou toch te gek zijn om dat moment niet te misbruiken om wat extra kcal binnen te proppen (bij mij zijn dat vaak zoute dingen)?
Winegums, stroopwafels
Zie ook mensen sinasappel, appel of banaan pakken, dat moet ik echt niet proberen fruit onderweg.
-
- Forum-lid HC
Misschien nog op vakantie....... we wachten het nog een paar dagen af.
En we willen inderdaad een waterdicht lijstje van smorgen 3u tot avond 22u
En we willen inderdaad een waterdicht lijstje van smorgen 3u tot avond 22u