Van file heb ik geen last gehad omdat ik via de binnenwegen naar de start ben gegaan. Dat is t voordeel dat je in Zuid-Limburg woont
![Smile :)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)
Rond kwart voor 9 van start gegaan met frisse moed en 2 bidons gevuld met verkoeling..
Het 1e gedeelte tot de stop in Vaals ging prima. Alleen is het af en toe lastig achter mensen met n lager verzet notabene op een stadsfiets bergop te fietsen. Je kon er ook nauwelijks voorbij op de smalle wegen. Op een gegeven moment in t stuk wat na Vaals komt op Camerig aan begonnen mn knieen pijn te doen:s.
Mijn 1e gedachte was niet aanstellen en doorgaan, t gaat mss over.. Helaas bleef de pijn aanhouden en kwam dit mijn snelheid ook niet ten goede. Dus heb ik besloten in Belgie de route te verlaten en vervolgens de gele route op te zoeken... Via de gele lus ben ik dan richting Avantis gegaan.
Ondanks alles toch een mooie tocht gehad. En zelfs op wegen geweest waarvan ik nog niet eens wist dat ze bestonden. Lekker een douche genomen en mn onderbenen laten masseren. Op zondagmorgen geen last van kramp gehad of vervelende spierpijn.
Ik heb op t terrein ook mn schoenplaatjes laten afstellen ivm de kniepijn... Dit was de 1e keer dat ik er echt last van heb gehad. Kijken of dit eenmalig was door t vele klimmen achter elkaar.. Even afwachten. De voorbereiding was ook niet erg optimaal dus dit zal er ook zeker mee te maken hebben..
Volgend jaar doen we in ieder geval weer mee ....